دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

گرایی: قرعه معنایی ندارد، طلای المپیک را می خواهم

گرایی: قرعه معنایی ندارد، طلای المپیک را می خواهم

سه کیلو وزن کم کردن برایم کاری ندارد؛ طلسم شکنی گرایی کوچک با صعود به فینال؛ فرنگی کار وزن 67 کیلوی ایران می گوید فردا با تمام توان برای کسب مدال طلا روی تشک می رود.

بعد از دو روز بالاخره کشتی فرنگی ایران توانست در وزن 67 کیلوگرم توسط محمدرضا گرایی به فینال برسد.


به گزارش ورزش، روز دوازدهم المپیک یک اتفاق ویژه در دل خود جای داده بود و آن هم فینالیست شدن محمدرضا گرایی و قطعی شدن یک مدال نقره بعد از گذشت 10 روز از طلایی بود که جواد فروغی برای ایران به دست آورد. محمدرضا گرایی که شاید کمتر کسی روی فینالیست شدن او حساب باز می کرد، با یک نمایش درخشان توانست سه رقیب خود از کلمبیا، آلمان و گرجستان را از پیش رو بردارد و فردا باید برای کسب مدال طلا روی تشک برود.


امروز اما محمدعلی گرایی در وزن 77 کیلوگرم و محمدهادی ساروی در وزن 97 کیلوگرم با توجه به شکست دیروز در دیدار رده بندی برای کسب مدال برنز روی تشک می روند تا بلکه به طلسم 10 روزه کاروان ایران به خاطر عدم کسب مدال پایان دهند.


و البته امروز علی هاشمی، اولین وزنه بردار ایرانی در دسته 109 کیلوگرم روی تخته می رود و باید دید عملکرد او برای کسب مدال کافی خواهد بود یا خیر.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋