دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تقدیر سازمان بهزیستی از سازمان لیگ

تقدیر سازمان بهزیستی از سازمان لیگ

سازمان بهزیستی کشور با ارسال نامه ای به معاون وزیرورزش و جوانان از فدراسیون و سازمان لیگ تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش ورزش، سازمان لیگ طی فصل گذشته فوتبال ایران سعی کرده در زمینه مسولیت اجتماعی فعال باشد و در مسابقات مختلف اقداماتی برای کودکان کار، کودکان بی سرپرست، ایتام و ... انجام دهد تا نگاه بخشی از جامعه را برای کمک به آنها جلب کند.


در راستای این اقدامات وحید قبادی دانا معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی  و رئیس سازمان بهزیستی کشور با ارسال نامه ای از اقدام های فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ  در جهت آگاه سازی و اطلاع رسانی جامعه از وظایف سازمان بهزیستی تشکر و قدردانی کرده است.


در بخشی از این نامه با اشاره به اقدامات فرهنگی فدراسیون و سازمان لیگ اینطور نوشته شده است:« بی تردید اقدامات ارزشـمند وزارت ورزش  و همکاران محترم فدراسیون فوتبال در رقابت های  لیگ برتر و جام حذفی در راسـتای گرامیداشت هفته بهزیستی و آگاهسازی و اطلاع رسانی به جامعه  نشان از درک بالای شما در امورات فرهنگی و مسئولیت های اجتماعی دارد.جای بسی تقدیر است که  همچنان ورزشکاران و مسئولین حوزه ی ورزشی در معرفت، منش پهلوانی و فرهنگسازی پیشتاز و طلایه دار هستند.»


گفتنی است سازمان لیگ دربی تهران میان دو تیم استقلال و پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی را با نام سازمان بهزیستی برگزار کرد و در سایر هفته ها نیز اقداماتی در زمینه عمل به مسئولیت اجتماعی خود انجام داده است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋