دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

طلای شنا به امید اتحاد دوباره مردم ژاپن

از متن و حاشیه المپیک؛ طلای شنا به امید اتحاد دوباره مردم ژاپن؛ با کسب دو مدال طلا در 400 متر مختلط انفرادی و 200 متر مخحتلط انفرادی یویی اوهاشی تبدیل به اولین زن ژاپنی شد که توانسته در یک دوره المپیک دو مدال طلا به دست بیاورد.

طلای شنا به امید اتحاد دوباره مردم ژاپن

به گزارش ورزش، یویی اوهاشی، شناگر ژاپنی، امیدوار است که مدال‌های طلای میزبان المپیک بتواند به بهبود اوضاع این کشور که دچار چند دستگی شده است، کمک کند.

هنگامی که یویی اوهاشی چهارشنبه در ماده 200 متر مختلط زنان به مدال طلا دست یافت، هم یک موفقیت شخصی و هم یک پیروزی تاریخی را از آن خود کرد.

پس از آنکه هفته قبل مدال 400 متر مختلط انفرادی را نیز کسب کرد، اوهاشی با کسب این پیروزی تبدیل به اولین زن ژاپنی شد که توانسته در یک دوره المپیک دو مدال طلا به دست بیاورد.

دو مدال طلای اوهاشی المپیک توکیو 2020 را به هفتمین المپیک پیاپی تبدیل کرد که برنده مدال طلای ماده 200 متر و 400 متر انفرادی مختلط زنان یک نفر بوده است.

اوهاشی گفت: "به نظر غیرواقعی می آید و باورکردنی نیست. من از بسیاری از مردم شنیده ام که می گویند با دیدن بردن مدال های طلا و دیگر مدال ها توسط ورزشکاران و تلاش زیادی که ورزشکاران می کنند، تحت تاثیر قرار گرفته اند. من از این بابت بسیار خوشحالم."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋