دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

آقامیرزایی پنجم شد و به یک چهارم نهایی راه یافت

آقامیرزایی پنجم شد و به یک‌چهارم نهایی راه یافت

میرزایی با قرار گرفتن در جایگاه پنجم به مرحله یک‌چهارم نهایی راه یافت.

به گزارش ورزش، در ادامه رقابت‌های المپیک توکیو از روز نهم، از ساعت 6:00 بامداد به‌وقت‌تهران،  "علی آقامیرزایی" نماینده تیم ملی ایران در رشته قایقرانی ماده ر کایاک یک نفره 1000 متر با رقبایی از فرانسه، آرژانتین، مجارستان، ایتالیا و روسیه به رقابت پرداخت که در پایان این رقابت بسیار سخت میرزایی با ثبت رکورد 3:50:580 در رده پنجم قرار گرفت.

 در این گروه "کوپاسز" از کشور مجارستان (3:39:084)، "ورنیس" از آرژانتین (3:40:430) به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند و سایر پاروزنان "بورگو" از ایتالیا (3:43:746)، "هوبرت" از فرانسه (3:45:072)، "آقامیرزایی" از ایران (3:48: 609) و "آنوشکین" از روسیه (3:50:580) به مرحله یک‌چهارم نهایی راه یافتند.

 این در حالی است که آقامیرزایی به همراه آنوشکین پاروزن روسی از همان ابتدای مسابقه از کورس نفرات اول جا ماندند و تا انتهای این رقابت نتوانستند خود را به جمع سایر پاروزنان اضافه کنند.

۲۷ قایقران در کایاک تک نفره هزار متر بازی‌های المپیک توکیو حاضر هستند و از  جمع هر گروه، دو نفر اول مستقیما به مرحله نیمه نهایی صعود می کنند و سایر پارزنان به یک چهارم نهایی راه خواهند یافت تا شانس خود را  در این مرحله آزمایش کنند.


گفتنی است رکورد این رشته در اختیار "هولمان" از کشور نروژ است که در سال  در المپیک آتلانتا 1996 توانست با خلق رکورد 3:25:787 رکورددار این رشته باشد.

آقامیرزایی پنجم شد و به یک‌چهارم نهایی راه یافت

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋