دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

صالحی امیری: احساس غیرت را در داورزنی دیدم

رئیس کمیته ملی المپیک پس از حذف تیم ملی والیبال از رقابت های المپیک 2020 توکیو، به دفاع از ملی پوشان و رئیس فدراسیون والیبال پرداخت.

به گزارش ورزش، در حالیکه تیم ملی والیبال رقابت های المپیک را بسیار خوب آغاز کرده بود و توانست از سد تیم های ملی ونزوئلا و لهستان عبور کند، اما با شکست های متوالی برابر کانادا، ایتالیا و ژاپن، از دور این رقابت ها کنار رفت. رئیس کمیته ملی المپیک پس از حذف ملی پوشان به دفاع از آنها و همچنین رئیس فدراسیون والیبال پرداخت.


سید رضا صالحی امیری پس از شکست تیم ملی والیبال کشورمان مقابل ژاپن و حذف از رقابت‌های المپیک توکیو، اظهار داشت: احساس غیرت را در داورزنی و همکارانش دیدم. آنها با شهامت ایستادند و مقاومت کردند و دیدم که چگونه تیم قدرتمند لهستان را شکست دادند.

صالحی امیری: احساس غیرت را در داورزنی دیدم


وی ادامه داد: مقابل ژاپن هم بازی بسیار نزدیکی بود و باید بپذیریم که ظرفیت والیبال ایران در مسیر رشد و توسعه قرار دارد. والیبال ما امروز در آسیا بازی نمی‌کند و یکی از مدعیان در جهان است.


رئیس کمیته ملی المپیک در پایان گفت: والیبال در مسیر رشد و توسعه قرار دارد. این والیبال اگر حمایت شود و مدیریت با ثباتی داشته باشد شک نکنید که قطعا در پاریس روی سکو خواهد رفت و حرف اول را خواهد زد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋