دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

قاضی و یک سوپرگل؛ تقدیم به تیم سابق (عکس)

قاضی و حدادی‎فر؛ این رقابت ادامه دارد؛ قاضی و یک سوپرگل؛ تقدیم به تیم سابق! (عکس)؛ مهاجم گلزن مس رفسنجان پس از اتمام دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن، به سراغ همبازی سابق خود رفت.

به گزارش ورزش محمد قاضی (36 ساله) و قاسم حدادی‌فر (38 ساله) جزو بازیکنان باتجربه و کهنه‌کار فوتبال ایران به شمار می‌آیند، دو چهره نام‌آشنایی که در ذوب‌آهن تجربه همبازی شدن را هم دارند و امشب در هفته پایانی رقابت‌های لیگ بیستم، در قامت رقیب با یکدیگر خوش و بش داشتند.

البته فرصت رقابت در زمین مسابقه پیش نیامد، چرا که حدادی‌فر به دلیل پارگی رباط صلیبی قادر به همراهی تیمش نبود، اما با این‌حال قاضی در میدان مسابقه حاضر بود و اتفاقا تک گل پیروزی‌بخش مس رفسنجان را به ثمر رساند تا نشان بدهد به رغم بالا رفتن سن و سال، همچنان در فرم خوب قرار دارد.

قاضی و یک سوپرگل؛ تقدیم به تیم سابق (عکس)

او یکی از زیباترین گل‌های فصل را هم توانست بزند و با ضربه‌ای آکروباتیک و دیدنی توپ را به تور ذوب‌آهن چسباند تا این تیم در آستانه سقوط به لیگ یک قرار بگیرد؛ هر چند که ذوبی‌ها خوش‌شانس بودند و سایپا با گلبارانی که شد، به لیگ یک رفت تا حیات ذوب‌آهن در لیگ برتر ادامه پیدا کند.

هر چند در میدان مسابقه فضا برای رقابت حدادی‌فر و قاضی نبود، اما این دو چهره باتجربه فوتبال ایران پس از اتمام بازی همدیگر را در آغوش کشیدند و قاضی بقای ذوب‌آهن در لیگ برتر را به قاسم حدادی‌فر که آمده بود از نزدیک نظاره‌گر عملکرد همبازیان خود باشد، تبریک گفت.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋