دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بشتایم: تراکتوری ها را به آینده امیدوار کردیم

بشتایم: تراکتوری‌ها را به آینده امیدوار کردیم

مربی تراکتور معتقد است حضور تماشاگران موجب می‌شد جایگاه بهتری از چهارم جدول کسب کنند.

به گزارش ورزش، بهزاد بشتایم پس از برتری تراکتور مقابل سایپا اظهار کرد: یک فصل سخت و طولانی را سپری کردیم؛ پس از یک سال فرسایشی خدا را شکر تمام بازیکنان و کادر فنی کارشان را به نحو احسن انجام دادند و توانستیم بازی آخر را ببریم و برای کسب سهمیه آسیایی امیدوار باشیم.

او ادامه داد: می‌دانستیم سایپا چیزی برای از دست دادن ندارد و برای برد می‌آید. ما هم طبق برنامه کادر فنی و آقای فیروز کریمی نتیجه گرفتیم. این برد را به تماشاگران تقدیم می‌کنیم؛ واقعا جای آنها هواداران خالی بود چون اگر آنها بودند جایگاه بهتری کسب می‌کردیم.

مربی تراکتور اضافه کرد: بخاطر افتادن سایپا ناراحت هستیم. آنها تیم ریشه دار و بازیکن ساز هستند. امیدوارم مسؤولان سایپا تدبیری بیاندیشند تا این تیم به لیگ برتری برگردد.

بشتایم عنوان کرد: بچه‌های ما همدل شده بودند تا تراکتور جایگاه خوبی کسب کند. می‌خواستیم این بازی پایان خوشی برای ما باشد و تماشاگران امیدوار شوند تا سهمیه آسیایی را نسبت به بازی‌های حذفی بگیریم.

او تصریح کرد: حدود ۴۰ روز دیگر در مرحله حذفی آسیا بازی داریم که برد مقابل سایپا، پایان خوشی برای ما در این فصل شد و این پیروزی موجب شد تا اگر ما در تراکتور باشیم، هواداران را به آینده امیدوار کنیم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋