دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بایرن مونیخ به دنبال شکار 2 بازیکن از بارسا

بایرن مونیخ به دنبال شکار 2 بازیکن از بارسا

ادعای بیلد:؛ بایرن مونیخ به دنبال شکار 2 بازیکن از بارسا؛ بایرن مونیخ قهرمان فوتبال آلمان برای تقویت خود به دنبال جذب دو بازیکن از بارسلوناست.

به گزارش ورزش، بایرن کار خود را با یولیان ناگلزمن اغاز کرده و تمرینات پیش فصل این تیم به خوبی در حال انجام است. بایرن دو بازی دوستانه هم انجام داده و هرچند نتوانسته نتایج چندان مطلوبی کسب کند ولی نمی توان چندان کیفیت کار تیم در چنین بازی هایی را جدی گرفت.

بایرن مونیخ به دنبال شکار 2 بازیکن از بارسا

رئیس بایرن اخیرا در یک مصاحبه گفت که باشگاه تابستان امسال خرید بزرگ و در حد فوق ستاره نخواهد داشت ولی به معنای این نیست که هیچ بازیکنی به بایرن اضافه نخواهد شد.

Dest

طبق ادعای نشریه بیلد، بایرنی ها قصد جذب دو بازیکن از بارسلونا را دارند. جالب اینکه هر دو در سمت راست دفاعی بازی می کنند. سرجینیو دِست ستاره هلندی-آمریکایی بارسا که سال گذشته مورد توجه بایرن هم قرار داشت ولی بارسا را ترجیح داد، بار دیگر در فهرست خرید مونیخی ها قرار گرفته است. او در هفته های اخیر پیشنهادهای بالاتر موناکو، آرسنال و دورتموند را رد کرده ولی مشخص نیست اگر پیشنهاد بایرن جدی باشد نیز به آن پاسخ منفی خواهد داد یا خیر. بارسا در پست او امرسون رویال را جذب کرده و دِست باید با این بازیکن برزیلی رقابت کند.

بایرن مونیخ به دنبال شکار 2 بازیکن از بارسا

سرجی روبرتو دیگر گزینه مدنظر بایرن مونیخ است. سرجی یکی از کاپیتان های بارسلوناست و یک سال دیگر نیز قرارداد دارد ولی هنوز بر سر تمدید به توافق نرسیده است. ناگلزمن روی سرجی به عنوان بازیکنی چند پسته حساب باز کرده و معتقد است این فاکتور مهمی برای وی محسوب می شود.

بارسا با مشکلات مالی روبرو است و سرجی نیز دستمزد بالایی دریافت می کند؛ پس بعید نیست که باشگاه کاتالان از فروش او استقبال کند ولی باید دید نظر خود بازیکن چه خواهد بود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋