دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

برنده فینال تمام چینی پینگ پنگ زنان مشخص شد

برنده فینال تمام‌چینی پینگ‌پنگ زنان مشخص شد

در متن حاشیه المپیک؛ برنده فینال تمام‌چینی پینگ‌پنگ زنان مشخص شد؛ چن منگ، پینگ پنگ باز چینی، با غلبه بر هم وطن خود در فینال المپیک به مدال طلای رقابت های انفرادی دست یافت.

به گزارش ورزش، در المپیک های قبلی نیز شاهد سلطنت چین بر رقابت های پینگ پنگ و کسب مدال طلا توسط این کشور چه در بخش مردان و چه در قسمت زنان بوده ایم و حالا به نظر می رسد که در المپیک توکیو نیز این اتفاق رخ خواهد داد؛ موضوعی که فعلاً در بخش زنان شاهد آن بوده ایم.

در فینال تمام چینی مسابقات انفرادی پینگ پنگ زنان در المپیک توکیو چن منگ موفق شد با غلبه بر هم وطن خود یعنی سون اینگشا مدال طلا را از آن خود کند. مسابقه ای که با نتیجه 4-2 به پایان رسید. چن منگ در ست های دوم، سوم، پنجم و ششم به پیروزی رسید و در سمت مقابل سون اینگشا ست های اول و چهارم را پیروز شد.

برنده فینال تمام‌چینی پینگ‌پنگ زنان مشخص شد

نکته جالب اینکه این دو پینگ پنگ باز بعد از پایان مسابقه در کنار یکدیگر پرچم چین را در دست گرفتند و به نوعی مدال‌های طلا و نقره خود را اینگونه جشن گرفتند. همچنین چن منگ بعد از این پیروزی و کسب مدال طلا گفت: "هدف بعدی من کسب مدال طلا در رقابتهای تیمی است."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋