دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

فصیحی اول شد و به دور مقدماتی صعود کرد

رقابت های دوومیدانی بازی های المپیک توکیو امروز با برگزاری مسابقه دوی ۱۰۰ متر زنان آغاز شد و تنها نماینده زنان ایران هم در گروه دوم مرحله پیش مقدماتی دوید.

فصیحی اول شد و به دور مقدماتی صعود کرد

به گزارش ورزش، فرزانه فصیحی در رقابت با ۸ دونده دیگر زمان 11.76 ثانیه را ثبت کرد و با قرار گرفتن در جایگاه اول گروه خود راهی مرحله مقدماتی شد.

 او که در دسته 2 با دونده‌های مالزی، کویت، گوام، اندونزیف لائوس، چین تایپه،نپال و عربستان در خط 3 این رقابت‌ها حضور داشت از همان ابتدا با استارتی دیدنی گوی سبقت را از حریفانش ربود و به‌سادگی از همان ابتدا آن‌ها را جا گذاشت.


این دونده از ساعتی دیگر در مرحله مقدماتی در دسته 3 با دونده‌های سیرالئون (اصلیتی آمریکایی)، آلمان، بارابادوس (اصلیت امریکایی)، امریکا، چین ایتالیا و زامبیا  به رقابت بپردازد.

فصیحی اول شد و به دور مقدماتی صعود کرد

 این در حالی است که در این گروه "اولیور جاویانه" از آمریکا رنک 8 جهان قرار دارد و رنک فصیحی 195 از تمام شرکت‌کننده‌ها پایین‌تر بود.

فصیحی از طریق سهمیه یونیورسالیتی به بازی های المپیک توکیو وارد شد تا دومین زن دونده تاریخ دوومیدانی ایران در المپیک باشد. سیمین صفامهر ۵۷ سال قبل و در المپیک ۱۹۶۴ توکیو در ماده دوی ۱۰۰ متر حضور در این بازی ها را تجربه کرد.

فصیحی اول شد و به دور مقدماتی صعود کرد

این مربوط به دسته بعدی است که فصیحی باید با این شرکت کنندگان به رقابت بپردازد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋