دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

المپیک توکیو؛ جولان خواهران و برادران و دوقلوها

المپیک توکیو؛ جولان خواهران و برادران و دوقلوها

در حاشیه و متن المپیک؛ المپیک توکیو؛ جولان خواهران و برادران و دوقلوها؛ تا به اینجای المپیک 2020 شاهد کسب مدال از سوی چند خواهر و برادر و نیز دوقلوها بوده ایم.

به گزارش ورزش، المپیک 2020 توکیو یک هفته پیش شروع شده است. رویدادی که در آن تعداد زیادی دوقلو و نیز خواهر و برادر نیز مشغول رقابت هستند. نزدیک به 30 خواهر و برادر در قالب تیم های مختلف حاضر و مشغول رقابت هستند.

چند روز پیش خواهر و برادر آبه از ژاپن در یک روز موفق به کسب مدال طلای جودو شدند و امروز برادران کروات مارتین و والنت سینکوویچ در قایقرانی طلا گرفتند. سینکوویچ ها با دو برادر دوقلو از کشور ترکیه رقابت داشتند.

در تیم آمریکا هفت جفت خواهر و برادر حاضر هستند و این تعداد در بریتانیا 9 عدد است. خواهران دوقلوی جنیفر و جسیکا گادیروا در ژیمناستیک تیمی زنان مدال برنز را کسب کردند و در این رشته با خواهران دوقلویی از ایتالیا و هلند رقابت داشتند. همچنین در ژیمناستیک زنان و در قسمت حرکات ریتمیک نیز خواهران دوقلوی از روسیه حاضر هستند.

در مسابقات شنا نیز تعدادی خواهر و برادر با هم مسابقه می دهند. دوقلوهای فرانسوی، خواهران اتریشی و استرالیایی به همراه یک خواهر و برادر از کیپ ورد در مسابقات مربوطه شرکت می کنند.

در تیم بسکتبال مردان اسپانیا برادران پائو و مارک گاسول حضور دارند که سه قهرمانی NBA را کسب کرده اند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋