دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سوت قهرمانی به حیدری و بنیادی فرد رسید

سوت قهرمانی به حیدری و بنیادی‌فرد رسید

موعود بنیادی‌فرد که هفته گذشته بازی سپاهان - ذوب آهن را قضاوت کرد، این هفته بازی تیمهای پرسپولیس و پیکان را سوت می‌زند.

به گزارش ورزش، بازی‌های هفته پایانی لیگ بیستم در حالی برگزار می‌شود که با اعلام کمیته داوران، قاضیان 8 بازی سرنوشت ساز این هفته مشخص شده‌اند و با چمدان‌های خود را به مقصد شهرهای مختلف ایران ببندند.

این هفته نیز مانند هفته گذشته از ساعت 21:15 به صورت همزمان بازی‌ها برگزار می‌شوند و شهرهای آبادان، اراک، سیرجان، مشهد، تهران، تبریز و اصفهان میزبان مسابقات خواهند بود اما بی گمان حساس ترین بازی در پایتخت به انجام خواهد رسید؛ سپاهان در ورزشگاه آزادی و پرسپولیس در استادیوم شهر قدس.

نکته مهم این که کمیته داوران سعی کرده تا برای هفته آخر از بازیکنان باتجربه استفاده کند و تردیدها را به حداقل برساند. نکات جالبی که درباره انتخاب‌های کمیته داوران وجود دارد را در زیر می‌خوانید:

* موعود بنیادی‌فرد که هفته گذشته بازی تیمهای سپاهان و ذوب آهن را سوت زد، این هفته قاضی جدال پرسپولیس با پیکان خواهد بود تا نقشی پررنگ در تعیین تیم قهرمان داشته باشد.

* پیام حیدری بازی تیمهای استقلال و سپاهان را سوت می‌زند؛ او دو هفته گذشته استراحت داشت و حالا با آمادگی ویژه پای به این بازی حساس می‌گذارد.

* علیرضا فغانی داور مشهور فوتبال ایران که دو هفته متوالی داور بازیهای پایین جدولی بود، این هفته بازی خاصی ندارد و استراحت خواهد کرد. نکته قابل توجه اینکه کمیته داوران از او برای بازیهای بالای جدول استفاده نکرد.

* محسن قهرمانی داور پرحاشیه پیشین که این روزها به عنوان کارشناس فعالیت می‌کند، ناظر بازی پرسپولیس و پیکان خواهد بود. حضور او در کنار زمین جالب توجه است.

* امیر عرب براقی و اصغر مومنی، دو داور جوان فوتبال ایران سوت بازیهای حساس سایپا و ذوب آهن را در دست دارند. شاید قضاوت آنها حتی از داوران بالای جدول هم جنجالی تر شود.

* محسن ترکی، مسعود مرادی، محمود رفیعی و فریدون اصفهانیان چهار ناظر باتجربه دیگر هستند که در شهرهای مختلف بر کار داور نظارت خواهند کرد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋