دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

یکی از بهترین داوران دنیای فوتبال بازنشسته می شود

یکی از بهترین داوران دنیای فوتبال بازنشسته می شود

بیورن کویپرز، داور هلندی بازنشستگی خود را بعد از دیدار سوپر جام این کشور تایید کرد.

به گزارش ورزش، بدون هیچ شکی می‌توان گفت که بیورن کویپرز یکی از بهترین داوران دنیا طی سال‌های اخیر بوده است. او طی سالیان اخیر قضاوت بازی های مهمی را برعهده داشت و عموماً می توان گفت که در این مسابقات کمتر مرتکب اشتباه تاثیرگذاری شد.

بیورن کویپرز همچنین اخیراً مهمترین دیدار رقابت های یورو یعنی مسابقه فینال بین دو تیم انگلیس و ایتالیا را سوت زد؛ مسابقه ای که با پیروزی و قهرمانی آتزوری خاتمه یافت و به جز یک صحنه که جورجینیو روی جک گریلیش مرتکب خطای شدیدی شد و البته بسیاری معتقد هستند که کویپرز تصمیم درستی در آن اتخاذ کرد، داور هلندی کم نقص عمل کرد.

یکی از بهترین داوران دنیای فوتبال بازنشسته می شود

این هلندی 48 ساله از سال 2006 داور بین المللی بوده است. او همچنین اولین داور هلندی بود که قضاوت فینال یورو را بر عهده داشت. از طرفی انگلیس- ایتالیا هفتمین فینال از مسابقات برگزار شده زیر نظر یوفا بود که کویپرز قضاوت آن را بر عهده داشت که مهمترین آنها به جز فینال یورو بازی پایانی لیگ قهرمانان در سال 2014 و همچنین داوری در دو فینال رقابت‌های لیگ اروپا بود.

اما بعد از پشت سر گذاشتن یک دوران فوق‌العاده، کویپرز رسما اعلام کرد که بعد از دیدار بین دو تیم آژاکس و آیندهوون در سوپرجام فوتبال هلند که چند روز دیگر برگزار خواهد شد، با دنیای داوری خداحافظی خواهد کرد. بیورن کویپرز را ثروتمندترین داور جهان فوتبال می دانند.  او که در هلند مالک سوپرمارکت های زنجیره ای است، ثروتی در حدود 11.5 میلیون یورو دارد و حالا بعد از کنار گذاشتن داوری تمام تمرکز خود را روی این تجارت خود خواهد گذاشت.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋