دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

یورگن کلوپ هیولای وولوز را می خواهد

ادعای میرر؛ یورگن کلوپ هیولای وولوز را می خواهد؛ آداما ترائوره ستاره اسپانیایی وولورهمپتون مورد توجه یورگن کلوپ سرمربی لیورپول قرار گرفته است.

یورگن کلوپ هیولای وولوز را می خواهد

به گزارش ورزش، در دو فصل گذشته آداما ترائوره ستاره اسپانیایی وولوز تبدیل به یک چهره درخشان در فوتبال انگلیس شده است. سرعت بالا و به خصوص شرایط بدنی فوق العاده ترائوره او را نقل محافل ورزشی کرد و حالا دیگر کمتر کسی است که با آداما آشنایی نداشته باشد. او همچنین توانست چند بازی رسمی نیز برای تیم ملی اسپانیا انجام بدهد.

یورگن کلوپ هیولای وولوز را می خواهد

آداما محصول آکادمی فوتبال بارسلوناست و حتی یک بازی رسمی برای آبی اناری ها نیز انجام داد ولی پس از اینکه متوجه شد جایی در برنامه های لوئیس انریکه ندارد، تصمیم به ترک بارسلونا گرفت. 

یورگن کلوپ هیولای وولوز را می خواهد

آداما که چندین سال است برای وولوز بازی می کند ممکن است فصل بعد پیراهن لیورپول را به تن کند. طبق گزارش میرر یورگن کلوپ عاشق سبک بازی اداماست و با وجود مشکلات مالی باشگاه جذب او را توصیه کرده است. گفته می شود لیورپول برای تسهیل این انتقال بازیکنانی چون دیووک اوریگیف ژردان شقیری، تاکومی مینامینو و نات فیلپیش را به وولوز پیشنهاد خواهد داد تا با این ستاره اسپانیایی معاوضه شوند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋