دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

نقره المپیک توکیو؛ اولین مدال هنگ کنگ در شنا

از متن و حاشیه المپیک؛ نقره المپیک توکیو؛ اولین مدال هنگ‌کنگ در شنا؛ شیبان هاهی، شناگر 23 ساله هنگ کنگی، با کسب مدال نقره در رقابت های 200 متر آزاد شنای زنان، موفق شد اولین مدال این کشور در رشته شنا را به دست بیاورد.

نقره المپیک توکیو؛ اولین مدال هنگ‌کنگ در شنا

به گزارش ورزش، شیبان هاهی امروز موفق شد با کسب مدال نقره در 200 متر آزاد اولین مدال شنای المپیک هنگ کنگ را به دست  بیاورد. او اظهار امیدواری کرد که موفقیتش در توکیو باعث الهام بخشیدن به نسل بعدی المپیکی های هنگ کنگ شود.

این استاد 23 ساله روانشناسی اولین شناگر هنگ کنگی است که به فینال المپیک رسید و پیش از آنکه از آریانه تیتموس استرالیایی شکست بخورد به دنبال کسب مدال طلا بود.

مدال نقره هاهی پس از آن به دست آمد که هنگ کنگ در روز دوشنبه یک مدال طلا در شمشیربازی نیز کسب کرد. این اولین مدال طلای هنگ کنگ طی 25 سال گذشته بود. 

هاهی پس از مسابقه خود گفت: "این دستاورد من، همراه با مدال چونگ کا لانگ در شمشیربازی، می تواند باعث الهام بخشیدن به سایر ورزشکاران هنگ کنگی شود که در توکیو حضور دارند و بر انگیزه آنها بیفزاید."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋