دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

جشن اسلامی مقابل استقلال خراب شد(عکس)

جشن اسلامی مقابل استقلال خراب شد(عکس)

تک‌گل مهاجم نساجی مقابل استقلال با سه گل پاسخ داده شد.

به گزارش ورزش، نساجی مازندران در دور برگشت نتایج متفاوت و درخشانی کسب کرد که قبل از دیدار با استقلال هم روند خوبی داشت و توانست بقای خود در لیگ برتر را قطعی کند، اما با وجود اینکه آنها دیشب هم می‌توانستند با گلزنی کریم اسلامی به امتیاز برسند، در کسب این مهم ناکام ماندند.

کریم اسلامی که در نیم‌فصل دوم یکی از ستاره‌های نساجی محسوب می‌شود و سه گل به ثمر رسانده بود، در دقیقه ۱۷ بازی شب گذشته برابر استقلال هم ارسال خوب محمود قائدرحمتی را با جای‌گیری مناسب تبدیل به گل کرد تا تیمش را برخلاف انتظار از استقلال پیش بیاندازد و شادی را به قائم‌شهر بیاورد.

اسلامی پس از گلزنی در دومین هفته پیاپی جشن گل را همراه با دیگر همبازیانش در کنار خط طولی زمین انجام داد ولی گل او تا پایان نیمه اول مسابقه پابرجا نماند و استقلال توانست سه بار این گل را پاسخ بدهد.

مهاجم با تجربه نساجی که در جریان مسابقه هم خطاهای متعددی در زمین استقلال گرفت و باعث می‌شد مدافعان حریف عقب بمانند، یک موقعیت عالی هم در نیمه دوم برای شاهین ثاقبی به وجود آورد، در نهایت با افسوس از گلی که در این مسابقه امتیازی برای نساجی به همراه نداشت، زمین را ترک کرد.


عکس: معین نادری

جشن اسلامی مقابل استقلال خراب شد(عکس)

جشن اسلامی مقابل استقلال خراب شد(عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋