دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

دست رشید مانع از تکمیل درخشش قائدرحمتی(عکس)

هافبک نساجی مازندران پس از پاس گل نزدیک بود یک گل هم بزند که دروازه‌بان استقلال مانع از آن شد.

به گزارش ورزش، نساجی مازندران پس از اینکه گل اول را روی پاس محمود قائدرحمتی و ضربه کریم اسلامی به ثمر رساند، نزدیک بود در لحظات پایانی نیمه اول و پیش از گل تساوی استقلال نیز با ضربه قائدرحمتی به گل دوم دست پیدا کند که این اتفاق نیفتاد.

دست رشید مانع از تکمیل درخشش قائدرحمتی(عکس)

محمود قائدرحمتی که یکی از ستاره‌های نساجی در این فصل و به ویژه دور برگشت بوده، در دقیقه ۱۷ بازی امشب مقابل استقلال یک پاس زیبا از سمت راست محوطه جریمه فرستاد تا کریم اسلامی آن را تبدیل به گل کند، اما او در گلزنی بدشانس بود.

نساجی مازندران که میانه میدان را با هافبک‌های خلاق خود از استقلال گرفته و عملکرد بهتری در بازی‌سازی و گردش توپ داشت، در شرایطی یک نیمه را با تساوی به پایان رساند که می‌توانست برنده و با تفاضل دو گل به رختکن برود.

دست رشید مانع از تکمیل درخشش قائدرحمتی(عکس)

قائدرحمتی در دقیقه ۴۴ با توپ‌گیری عالی در میانه زمین از استقلالی‌ها یک موقعیت جدی به وجود آورد و پس از  یک- دو با کریم اسلامی وارد محوطه جریمه شد که سرتوپ چشم‌نواز و شوت محکم این بازیکن را رشید مظاهری با واکنش زیبایی راهی کرنر کرد تا هافبک تکنیکی نساجی نتواند گلزنی کند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋