دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

شبیه سازی گل کارلوس به بارتز در اصفهان(عکس)

شوت قوس دار و سهمگین برای اولین صدرنشینی؛ شبیه‌سازی گل کارلوس به بارتز در اصفهان(عکس)؛ امید نورافکن با یک شوت سرکش و مهارناشدنی دروازه مهدی امینی گلر سابق سپاهان را باز کرد تا با توجه به نتیجه بازی پرسپولیس تیمش را به صدر بفرستد.

به گزارش ورزش، دو دیدار تعیین کننده برای تعیین سرنوشت قهرمانی لیگ بیستم در نیمه اول خاتمه یافت و با نتایجی که به دست آمد، این سپاهانی‌ها بودند که توانستند با پیروزی به رختکن بروند و حالا امتیاز آنها با قهرمان ۴ دوره اخیر فوتبال ایران برابر شده و امیدوارانه تر بازی را دنبال می کنند. 


برای رقم خوردن این شرایط سپاهان که توانسته بود از اواسط نیمه اول نمایش بهتری داشته باشد، در دقیقه ۴۵ به یک ضربه ایستگاهی دست پیدا کرد تا یکی از مهم ترین موقعیت های فصل رقم بخورد. 

شبیه‌سازی گل کارلوس به بارتز در اصفهان(عکس)


امید نورافکن که پیش تر نشان داده ضربات قدرتمندی به سمت دروازه حریفان روانه می‌کند پشت این ضربه ایستاد و با یک شوت سهمگین که قوس خاصی نیز در مسیر ورود به دروازه برداشته بود، گل اول تیمش را به زیبایی وارد دروازه ذوب آهن کرد؛ این گل به نوعی شبیه گلی بود که روبرتو کارلوس در بازی دوستانه پیش از جام جهانی ١٩٩٨ وارد دروازه فابین بازتر دروازه بان تیم ملی فرانسه کرد که فقط نظاره گر صحنه بود.  

شبیه‌سازی گل کارلوس به بارتز در اصفهان(عکس)


نیمه دوم دو بازی سرنوشت ساز در راه قهرمانی در تهران و اصفهان آغاز شده و پرسپولیس مقابل تراکتور باذسک گل عقب افتاده و این نتیجه یعنی صدرنشینی سپاهان که ۶٢ امتیازی شده و پرسپولیس را با ۶١ امتیاز پشت سرگذاشته است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋