دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

این عجیب ترین گل تاریخ فوتبال بود؟ (عکس)

گلن مک آئولی، بازیکن تیم اتلون تاون یکی از عجیب ترین گل های تاریخ فوتبال را به ثمر رساند.

به گزارش " و رزش سه"، در حالیکه برگزاری رقابت های فوتبال در اغلب نقاط اروپا تعطیل شده، جام حذفی ایرلند همچنان پیگیری می شود و دیشب یکی از عجیب ترین اتفاقات چند سال اخیر و حتی تاریخ فوتبال در دیدار دو تیم اتلون تاون و واترفورد رقم خورد.

 

این دیدار در طول 90 دقیقه با تساوی 3-3 تمام شده و به وقت اضافی کشیده شد. در حالیکه به نظر می رسید ضربات پنالتی در انتظار هر دو تیم است، جورج فارست در دقیقه 122 برای واترفورد موفق به گلزنی شده و تیمش را در واپسین لحظات پیش انداخت. اما این پایان کار نبود و با سوت آغاز مسابقه، این گلن مک آئولی بود که تصمیمی عجیب گرفته و از همان وسط زمین اقدام به ضربه زدن کرد.

 

اما دروازه بان واترفورد که از خط دروازه جلو آمده بود، غافلگیر شده و گلن مک آئولی موفق شد به شکلی عجیب کار را به تساوی بکشاند. او پیش از این دو بار موفق به گلزنی شده بود و در واقع هت تریک خود را تکمیل کرد.  البته در نهایت این گل فوق العاده و فراموش نشدنی گلن مک آئولی نیز چاره ساز نبود و در ضربات پنالتی، این واترفورد بود که با نتیجه 2-4 پیروز شد.

 

این عجیب ترین گل تاریخ فوتبال بود؟ (عکس)

 

این عجیب ترین گل تاریخ فوتبال بود؟ (عکس)

 

این عجیب ترین گل تاریخ فوتبال بود؟ (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋