دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

جونز: خانواده ام نبودند؛ به علیزاده باختم

در متن و حاشیه المپیک؛ جونز: خانواده ام نبودند؛ به علیزاده باختم؛ قهرمان 2 دوره المپیک غیبت خانواده اش را دلیل شکست از کیمیا علیزاده عنوان کرد.

جونز: خانواده ام نبودند؛ به علیزاده باختم

به گزارش ورزش، صبح امروز جید جونز تکواندوکار بریتانیایی که سابقه دو مدال طلای المپیک را دارد، برابر کیمیا علیزاده با شکست روبرو شد و وداعی ناباورانه با المپیک توکیو 2020 داشت. علیزاده که در تیم پناهندگان حضور دارد، توانست این قهرمان پرآوازه را با شایستگی شکست دهد.

جونز: خانواده ام نبودند؛ به علیزاده باختم

جونز در مصاحبه با خبرنگاران و در مورد حذف شدن از المپیک گفت:« فکر می کنم بیش از اندازه به خودم فشار آوردم و واقعا این را حس کردم. فشارها بیش از اندازه ای بود که تصور می کردم.

نبود خانواده ام در توکیو به دلیل پاندمی کرونا در شکستم تاثیرگذار بود. حضورشان همیشه برایم انرژی مثبت بود و دلم برای شان تنگ شده است و کار بیشتری از دست ساخته نبود.»

جونز: خانواده ام نبودند؛ به علیزاده باختم

جونز ادامه داد:« من همیشه بازی مقابل تماشاگران را دوست دارم و عادت داشتم خانواده ام نزدیکم باشند. خیلی دوست داشتم امروز هم کنارم بودند و برایم نبودشان سخت بود. در المپیک های قبلی با من بودند و امروز در منزل دور هم جمع شده بودند تا مسابقه ام را ببینند و متاسفم که شکست خوردم.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋