دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

استقبال ویژه از استقلالی ها در بابلسر (عکس)

استقبال ویژه از استقلالی‌ها در بابلسر (عکس)

حضور پرشمار مقابل هتل؛ استقبال ویژه از استقلالی‌ها در بابلسر (عکس)؛ هواداران آبی‌پوش در مازندران، مقابل هتل محل اقامت استقلالی‌ها تجمع کردند.

به گزارش ورزش پس از کشمکش‌های فراوان سرانجام بازیکنان تیم فوتبال استقلال تصمیم گرفتند تا برای انجام دیدار با نساجی، تهران را به مقصد قائمشهر ترک کنند و عصر شنبه نیز با دو دستگاه اتوبوس راهی قائمشهر شدند؛ با توجه به مشکلات میزبانی در قائمشهر، در مجاورت این شهر هتل محل اقامت استقلالی‌ها بود.

در واقع شاگردان فرهاد مجیدی در هتلی در بابلسر اقامت پیدا کردند تا بازی فرداشب خود را مقابل نساجی مازندران برگزار کنند؛ دیداری که از ساعت 21:15 در ورزشگاه وطنی قائمشهر برگزار می‌شود.

حالا امشب و به مانند سفر آبی‌پوشان به اراک، جمع زیادی از هواداران استقلال در بابلسر مقابل هتل محل اقامت استقلالی‌ها تجمع کرده‌اند و به تشویق فرهاد مجیدی و شاگردانش می‌پردازند؛ آن‌ها با پرچم استقلال در حال روحیه‌دادن به آبی‌پوشان پس از گذراندن سیر حواشی پرشمار هستند و امیدوارند که تیم‌شان فردا در ورزشگاه وطنی قائمشهر بتواند سه امتیاز بازی تشریفاتی مقابل نساجی را به دست آورد.

استقبال ویژه از استقلالی‌ها در بابلسر (عکس)

استقبال ویژه از استقلالی‌ها در بابلسر (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋