دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

میری: بد است که این همه حسرت بخوریم

این فصل برای من از نظر فردی خوب بود اما چه فایده؟؛ میری: بد است که این همه حسرت بخوریم؛ مهاجم مس کرمان از عملکرد خود راضی است ولی می گوید تنها حسرتشان عدم صعود به لیگ برتر است.

میری: بد است که این همه حسرت بخوریم

به گزارش ورزش، مس کرمان که ۲۵ هفته صدرنشین لیگ یک بود در نهایت نتوانست به لیگ برتر صعود کند پیمان میری در خصوص آخرین بازی که در لیگ یک مقابل استقلال خوزستان انجام دادند گفت: این بازی تشریفاتی بود. البته استقلال خوزستان با تمام قدرتش مقابل ما قرار گرفت و کادر فنی هم به بازیکنانی که کمتر بازی کرده بودند بازی داد. با کلی مصدوم و محروم که داشتیم به آن  بازی رفتیم و پیروز هم شدیم. ما برای شخصیت خودمان در دیدار با استقلال خوزستان به میدان رفتیم پ خدا را شکر با برد تمام شد.


او در مورد علت عدم صعود مس کرمان در حالی که شانس اول صعود بود ادامه داد: فصل خیلی سختی بود و مشکلات زیادی سر راهمان بود. هر کاری کردیم نشد صعود کنیم و بچه ها همه زحمت شان را کشیدند.


مهاجم مس در مورد بیانیه بادران مبنی بر اینکه مس کرمان در چند بازی تبانی انجام داده عنوان کرد: همیشه به تیم هایی که صعود نمی کنند از این اتهامات می زنند و این بحث ها همیشه در فوتبال ما وجود دارد و شاید این مسائل را  بهانه عدم صعودشان قرار دادند. این در حالی است که ما به تیم فجر و هوادار تبریک گفتیم. خواست خدا، تلاش بیشتر تیم هایی که صعود کردند و اتفاقاتی بود که افتاده و آن دو تیم بالا رفتند و جذابیت لیگ یک به همین است.


وی در مورد عملکرد فردی خودش عنوان کرد: من ۹ گل زدم و ۱۰ پاس گل دادم . آمار هایی که می دهند برای مثال می‌گویند آقای پاس گل  ۱۳ پاس داده شاید دقیق نباشد. این آماری است که شاید از خود فرد پرسیده باشند ولی عملکرد فردی من از نظر خودم برای مس‌کرمان خوب بود و می توانست بهتر هم باشد ولی یکسری اتفاقات در طول فصل افتاد و  مصدومیت کوچکی داشتم و چند هفته از ترکیب تیم دور بودم و کمی عقب افتادم ولی شرایط کلی ام خوب بود و تنها حسرت من این است که صعود نکردیم.یعنی اگر هم گل و پاس گلی بود چه فایده؟


میری در پایان در مورد اینکه چه برنامه‌ای برای فصل آینده داردند افزود: فعلا در حال استراحت  و منتظر هستم ببینم از چه تیم هایی پیشنهاد دارم و چه اتفاقی می‌افتد انشالله بتوانم بهترین تصمیم را بگیرم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋