دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

2 نیروی کمکی جدید در اختیار آاس رم مورینیو(عکس)

جالوروسی در قالب یک مدعی؛ 2 نیروی کمکی جدید در اختیار آاس رم مورینیو(عکس)؛ آ اس رم برای تقویت خود به زودی دو بازیکن جدید جذب خواهد کرد تا ژوزه مورینیو راضی تر از گذشته باشد.

به گزارش ورزش، آاس رم مدتی است که تمرینات پیش فصل خود را زیر نظر ژوزه مورینیو شروع کرده و قصد دارد تیمی مدعی را روانه فصل بعد کند. آقای خاص که جانشین پائولو فونسکا شده، خوشبین است که بتواند آاس رم را پس از چندین سال به رقابت برای فتح اسکودتو برگرداند. آقای خاص برای این مهم روی تقویت تیمش در نقل و انتقالات حساب ویژه ای باز کرده و با تیاگو پینتو مدیر ورزشی باشگاه همکاری نزدیکی دارد.

2 نیروی کمکی جدید در اختیار آاس رم مورینیو(عکس)

طبق ادعای کوریره دلو اسپورت، کار انتقال ماتیاس وینیا مدافع 23 ساله پالمیراس برزیل به رم را باید تمام شده دانست. او با رقم 11 میلیون یورو به علاوه سه میلیون یورو بندهای متغیر پیراهن رم را به تن خواهد کرد.

2 نیروی کمکی جدید در اختیار آاس رم مورینیو(عکس)

پس از وینیا نوبت به گرانیت ژاکا هافبک ارزشمند سوئیسی آرسنال می رسد. مورینیو معتقد است ژاکا برای تقویت خط میانی رم یک مهره حیاتی خواهد بود و سران باشگاه 20 میلیون یورو برای جذب او کنار گذاشته اند. گفته می شود مذاکرات مثبتی نیز بین دو طرف صورت گرفته و ژاکا اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، شاگرد مورینیو خواهد شد.

2 نیروی کمکی جدید در اختیار آاس رم مورینیو(عکس)

کوریره معتقد است رم با جذب این دو بازیکن و تحت هدایت مورینیو تیمی قدرتمند و مدعی برای اسکودتو می شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋