دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مربی ذوب آهن: نگران نباشید، می مانیم

مربی ذوب‌آهن معتقد است این تیم در لیگ برتر می‌ماند و به لیگ یک نمی‌رود.

مربی ذوب‌آهن: نگران نباشید، می‌مانیم

به گزارش ورزش، مجید محافظت‌کار پس از شکست ذوب‌آهن مقابل نساجی در نشست خبری گفت: شرایط مسابقه مثل یک فینال بود، اما روی یک غافلگیری در شروع بازی گل خوردیم که عکس‌العمل ما در ادامه خوب بود و برگشتیم و موقعیت‌های خوبی به وجود آوردیم. به گل تساوی هم رسیدیم و حتی می‌توانستیم در نیمه اول گل دوم را بزنیم.

او ادامه داد: متاسفانه در نیمه دوم روی حرکتی که در تمرینات خیلی کار کرده بودیم و می‌دانستیم نقطه قوت نساجی است، گل خیلی بچه‌گانه‌ای خوردیم و در ادامه با وجود تمام موقعیت‌هایی که ساختیم، به نتیجه نرسیدیم و شکست خوردیم، اما بازی ادامه دارد و باید با قدرت برگردیم تا در دو مسابقه آینده شرایط‌مان را در لیگ برتر تثبیت کنیم.

مربی ذوب‌آهن درباره شانس بقای این تیم در لیگ برتر عنوان کرد: ما باید کیفیت تیم خودمان را بالا ببریم و نتیجه بگیریم. اینکه توانستیم در دیدار قبل با نفت مسجدسلیمان برنده شویم، نشان از عملکرد خوب تیم بود ولی امروز غافلگیر شدیم. ان‌شاالله در دیدارهای آینده به شرایط خوب برگردیم و تماشاگران را از نگرانی دربیاوریم.

محافظت‌کار در خصوص قضاوت فغانی ابراز کرد: جایگاه ایشان در داوری مشخص است و نمی‌شود نظر خاصی در این باره داد. قضاوت فغانی مشکل خاصی نداشت.

او اضافه کرد: بازیکنان تلاش خود را انجام می‌دهند، اما فوتبال یک ورزش غیرقابل پیش‌بینی است و همین موضوع موجب می‌شود تا بازی‌ها جذاب باشند. درست است که الان ناراحت هستیم ولی بی‌انرژی نیستیم. با قدرت کارمان را ادامه می‌دهیم و باید بچه‌ها از اشتباهات امروز درس بگیرند تا اینگونه گل‌های کودکانه نخوریم و با آرامش خاطر بیشتری کارمان را دنبال کنیم. اینکه گل‌هایی را روی تمریناتی که انجام دادید، دریافت می‌کنید، کارتان سخت می‌شود، اما بچه‌ها جمع می‌شوند و دوباره شرایط ذوب در لیگ برتر تثبیت می‌شود. نگران نباشید.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋