دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

دنده ستاره انگلیس وسط یورو شکسته بود

دنده ستاره انگلیس وسط یورو شکسته بود

فداکاری بزرگ لوک شاو؛ دنده ستاره انگلیس وسط یورو شکسته بود!؛ به نظر می رسد لوک شاو، مدافع انگلیسی منچستریونایتد در یورو 2020 با شکستگی دنده بازی کرده است.

به گزارش ورزش، لوک شاو بی تردید یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی انگلیس در رقابت های یورو 2020 بوده و حتی در دیدار فینال مقابل ایتالیا موفق به گلزنی هم شد، اما در نهایت سه شیرها موفق به کسب عنوان قهرمانی نشدند. در مجموع لوک شاو با زدن یک گل و ارسال سه پاس گل در شش مسابقه تیم ملی انگلیس، یکی از بهترین بازیکنان تیم گرت ساوت گیت در این مسابقات لقب گرفت.

 

دنده ستاره انگلیس وسط یورو شکسته بود

 

اما نشریه تلگراف مدعی شد لوک شاو در خلال برگزاری تورنمنت دچار شکستگی دنده شده است. به نظر می رسد لوک شاو در دیدار مرحله یک چهارم نهایی مقابل اوکراین، مسابقه نیمه نهایی با دانمارک و فینال مقابل ایتالیا در استادیوم ومبلی علیرغم شکستگی دنده بازی کرده است.

 

این بازیکن 26 ساله در جریان پیروزی تیم ملی انگلیس در مرحله یک هشتم برابر آلمان دچار این مصدومیت شده و تا پایان جام این شرایط را تحمل کرده است. البته میزان جدیت این اسیب دیدگی مشخص نیست و کادر پزشکی یونایتد منتظر است تا لوک شاو از تعطیلات تابستانی خود بازگردد تا شرایط این بازیکن مورد بررسی قرار گیرد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋