دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بوکایو ساکا باید به خودش افتخار کند

بوکایو ساکا باید به خودش افتخار کند

مایکل آرتتا:؛ بوکایو ساکا باید به خودش افتخار کند؛ میکل آرتتا، سرمربی جوان آرسنال به حمایت از بوکایو ساکا، بازیکن مغضوب این تیم پرداخته است.

به گزارش ورزش، بوکایو ساکا بعد از سپری کردن یک فصل درخشان در ترکیب آرسنال، به ترکیب تیم ملی انگلیس راه یافته و در فینال یورو 2020 نیز بازی کرد. اما خراب شدن پنالتی این بازیکن باعث قهرمانی ایتالیا و انتقادات از بوکایو ساکا بعد از دیدار فینال شد. حالا میکل آرتتا مدعی شد عملکرد ساکا باعث شده همه به این بازیکن احترام بگذارند.

 

میکل آرتتا گفت: "پس از اتفاقی که در فینال رخ داد، بی تردید بوکایو ساکا روزهای سختی را پشت سر گذاشته، اما من فکر می کنم شما باید کل تصویر را ببینید. این جوان در سن 19 سالگی تقریبا همه در دیدارهای ما در لیگ برتر بازی کرد.

 

بوکایو ساکا باید به خودش افتخار کند

 

او بهترین بازیکن فصل ما بود. من فکر می کنم ساکا در آرسنال فوتبال احترام و تحسین همه را برانگیخته است. اما او در یک تورنمنت بین المللی حاضر شده، جام ملت های اروپا را با مصدومیت آغاز کرد و توانست شرایط را برای قرار گرفتن در ترکیب مدیریت کند.

 

بوکاسو ساکا به فینال رسید و البته در نهایت نتوانست جام را بالای سر ببرد، اما من فکر می کنم مهم تر از قهرمانی این بود که حالا ساکا واقعا می داند که در لحظات خوب و بد همه در باشگاه، همه هوادارانآرسنال و مردم انگلیسی پشت سر او هستند. ساکا با رفتار، استعداد و سبک کاری خود این احترام را به دست آورده است و این تا آخر عمر با او خواهد بود. دستاوردهای باکایو ساکا و چگونگی اتحاد مردم بسیار مهم بوده است و او باید واقعا به این موضوع افتخار کند."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋