دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بله، اینتر به دنبال هکتور بیرین است

پپ ماروتا:؛ بله، اینتر به دنبال هکتور بیرین است؛ پپ ماروتا، مدیر ورزشی اینتر احتمال خرید هکتور بیرین، مدافع اسپانیایی آرسنال را رد نکرد.

بله، اینتر به دنبال هکتور بیرین است

به گزارش ورزش، اشرف حکیمی چندی قبل و بعد از سپری کردن یک فصل فوق العاده در اینتر، از این تیم جدا شده و به تیم اری سن ژرمن پیوست. مشکلات مالی ناشی از شیوع ویروس کرونا تاکنون باعث جدایی آنتونیو کونته و اشرف حکیمی و اینتر بعد از توافق با سیمونه اینزاگی، حالا برای خرید هکتور بیرین از آرسنال وارد عمل شده است.

 

بله، اینتر به دنبال هکتور بیرین است

 

این مدافع 24 ساله و اسپانیایی که در سال های اخیر بازی های زیادی را به دلیل مصدومیت از دست داده، در ترکیب اصلی آرسنال جایی ندارد. اینتر به دنبال انتقال قرضی هکتور بیرین بوده و با مدیران باشگاه انگلیسی وارد مذاکره شده است. پپ ماروتا نیز احتمال انتقال این بازیکن را رد نکرد، اما مدعی شد اینتر سر فرصت و بدون عجله در حال ارزیابی گزینه های موجود در بازار است.

 

پپ ماروتا گفت: "هکتور بیرین نامی است که از سوی شما رسانه ها برای انتقال به اینتر مطرح شده است. البته ما به جذب این بازیکن علاقه دارم، اما من بیشتر از این مورد هکتور بیرون صحبت نخواهم کرد، زیرا او بازیکن تیم ما نیست. من چیزی را در مورد عملکرد اینتر در پنجره تابستانی رد نمی کنم. اما در حال حاضر بدون عجله روی ارزیابی همه فرصت های ممکن برای انجام کارهای جدید تمرکز کرده ایم."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋