دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رسمی؛ آلبرت سمبی به آرسنال پیوست

آلبرت سمبی لوکونگا، هافبک جوان اندرلخت با انتقالی به ارزش 17 میلیون یورو به آرسنال پیوست.

به گزارش ورزش، این هافبک 21 ساله پس از انتقال در سال 2014 به تیم نوجوانان اندرلخت و امضای اولین قرارداد حرفه ای در نوامبر 2017، اولین بازی خود را برای اندرلخت انجام داد. آلبرت سمبی لوکونگا در دو فصل گذشته به طور منظم در ترکیب اصلی اندرلخت حضور داشته و در مجموع 78 بازی انجام داد. حالا او با انتقالی به ارزش 17 میلیون یورو به علاوه چهار میلیون پاداش و به مدت 4.5 سال، لباس توپچی ها را به تن خواهد کرد. آلبرت در آرسنال پیراهن شماره 23 را بر تن کرده و در پشت لباس این بازیکن نام سامبی درج خواهد شد.

 

رسمی؛ آلبرت سمبی به آرسنال پیوست

 

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال بعد از نهایی شدن این انتقال گفت: "آلبرت لوکونگا بازیکن بسیار باهوشی است که عملکردی توام با بلوغ از خود نشان می دهد. او زیر نظر ونسان کمپانی در اندرلخت بازی کرده و به خوبی هدایت شده است.

 

من کمپانی را به خوبی می شناسم و او درباره آلبرت و تاثیر مثبت این بازیکن که در فصول اخیر بر عملکرد تیمش صحبت کرده است. ما اطمینان داریم که آلبرت برای ادامه روند پیشرفت خود آماده است و ما نیز مشتاقانه منتظر استقبال از یک عضو جدید در تیم حضور آلبرت سمبی لوکونگا هستیم."

 

رسمی؛ آلبرت سمبی به آرسنال پیوست

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋