دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سکوت گتوزو در مورد جنجال تاتنهام شکست

سکوت گتوزو در مورد جنجال تاتنهام شکست

گنارو گتوزو، سرمربی سابق ناپولی سکوت خود در مورد دلایل عدم توافق با باشگاه تاتنهام را شکست.

به گزارش ورزش، چندی قبل و بعد از پایان یافتن فصل فوتبال در انگلیس، گنارو گتوزو در حال مذاکره برای حضور روی نیمکت تاتنهام بود. اما به سرعت کمپینی در شبکه های اجتماعی از طرف هواداران باشگاه تاتنهام شکل گرفته و باعث انصراف مدیران این تیم از ادامه مذاکره با گتوزو شد. گتوزو به دلیل برخی اظهارات خود در گذشته به نژادپرستی و تبعیض متهم شد و در نهایت هیئت تاتنهام دیگر تمایلی به انتخاب او نشان نداد. حالا گنارو گتوزو این شایعات را دروغ توصیف کرده و تاکید کرد علاقه ای به فعالیت در شبکه های اجتماعی ندارد.

 

سکوت گتوزو در مورد جنجال تاتنهام شکست

 

گنارو گتوزو گفت: "من حتی نمی خواهم در این مورد صحبت کنم. افزودن جزئیات بیشتر بی فایده است و من اخیرا آن داستان را فراموش کرده ام و نمی خواهم دیگر تکرار شود. شرایط بسیار ناامید کننده بود، اما من آنگونه که واقعا هستم توصیف نشدم و هیچ کاری نمی توانستم انجام دهم. متاسفم که نتوانستم از خودم دفاع کرده و توضیح دهم که آن شخصی نیستم که در انگلیس درباره او صحبت می کردند.

 

در مقطعی که نمی خواهیم قبول کنیم دنیای اینترنت تا چه اندازه خطرناک است، مجبور به قبول داستانی شدم که بیش از هر شکست و اخراجی به من آسیب زد. برخی از این دروغ ها از فیس بوک یا توییتر ناشی می شود، جایی که می توان به هر مطلب کذبی بال و پر داد.

 

من و همسرم مونیکا حسابی در شبکه های اجتماعی نداریم و چنین چیزی را نمی خواهیم. چرا باید بگذارم آنها برای هر کاری به من توهین کنند؟ من حتی اینستاگرام ندارم و هر کاری هم که می کنم، عکس گرفتن برای اطلاع دادن به دیگران چه فایده ای دارد."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋