دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ستاره الجزایری در آستانه تمدید قرارداد با سیتی

ستاره الجزایری در آستانه تمدید قرارداد با سیتی

ه نظر می‌رسد ریاض محرز در آستانه تمدید قرارداد با منچسترسیتی قرار گرفته است.

به گزارش ورزش، ریاض محرز نام خود را در لستر بر سر زبان ها انداخت. او که در سال 2014 از لوهاور به لسترسیتی پیوست، توانست سال به سال پیشرفت کند و بعد از قهرمانی با لسترسیتی در لیگ برتر به منچسترسیتی رفت و در این تیم نیز خوش درخشید و عنوان قهرمانی را به دست آورد.

ستاره الجزایری در رقابت‌های فصل گذشته نیز نمایش های درخشانی داشته و در مجموع 29 بازی لیگ برتر که برای سیتیزن ها به میدان رفت آمار 9 گل و 6 پاس گل را از خود به ثبت رساند تا یکی از ارکان قهرمانی تیم پپ گواردیولا در این مسابقات لقب بگیرد و بیش از پیش ارزش‌های خود را نشان داده باشد.

ستاره الجزایری در آستانه تمدید قرارداد با سیتی

اما طی هفته های اخیر شایعاتی در رابطه با احتمال جدایی ریاض محرز از منچسترسیتی وجود داشته است. در واقع گزارش ها حاکی از آن بود که احتمال دارد ستاره مراکشی به دلیل ترافیک بالا در خط حمله منچستر سیتی خواهان ترک اتحاد باشد اما حالا منچستر ایوینینگ نیوز ادعای جدیدی را در این رابطه مطرح کرده است. بر این اساس محرز در آستانه تمدید قرارداد با منچسترسیتی قرار گرفته و احتمالاً طی هفته‌های آینده این خبر به شکل رسمی از سوی باشگاه انگلیسی اعلام خواهد شد.
گفتنی است قرارداد فعلی این وینگر الجزایری با سیتی تا سال 2023 اعتبار دارد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋