دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تکذیب شایعه دزدیده شدن تلفن افشاریان

تکذیب شایعه دزدیده شدن تلفن افشاریان

خداداد افشاریان سرپرست کمیته داوران شایعه دزدیده شدن تلفن همراهش را تکذیب کرد.

به گزارش ورزش، صبح امروز خداداد افشاریان سرپرست کمیته داوران در حال انجام یک گفتگوی زنده تلویزیونی با برنامه سلام صبح بخیر بود که در حین صحبت، ناگهان ارتباط تلفنی قطع شد و تا پس از چند ساعت نیز هر دو خط تلفن او خاموش بود.


این اتفاق باعث شد تا مجری برنامه سلام صبح بخیر با بیان اینکه تصور می شود در حین ارتباط زنده تلفنی گوشی همراه افشاریان به سرقت رفته باشد، این مسئله را علت قطع ناگهانی این مصاحبه زنده اعلام کرد.

با این حال بعد از ساعاتی یکی از خط‌های تلفن همراه افشاریان روشن شد و وی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری مهر، خبر دزدیده شدن تلفنش را تکذیب کرد.

وی در واکنش به شنیدن خبر دزدیدن تلفن همراهش گفت: تلفنم کماکان کنارم است و مشکلی نیست. مجری محترم برنامه به شوخی یا جدی گفت که تلفنم را دزد زده است؛ باید بگویم تلفنم الان کنارم است.

افشاریان همچنین در خصوص اینکه گفته می‌شود هنگام ورود به جلسه‌ای بوده و شاید قطع ارتباط تلفنی اش به این دلیل بوده، گفت: خیر؛ بنده در منزلم بودم. فکر می‌کنم ارتباط از آن‌طرف (از طرف صداوسیما) قطع شد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋