دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ناگلزمان و تجربه اولین حضور روی نیمکت بایرن(عکس)

یولیان ناگلزمان، سرمربی جدید بایرن مونیخ امروز برای اولین بار و در دیدار دوستانه برابر کلن روی نیمکت این تیم نشست.

به گزارش ورزش، پیش از آغاز فصل گذشته بود که هانسی فلیک بعد از کسب تمام موفقیت‌های ممکن با بایرن مونیخ اعلام کرد که قصد دارد به چالش خود در این تیم پایان دهد؛ اتفاقی که نهایتا رخ داد و فلیک چندی پیش نیز به عنوان سرمربی جدید تیم ملی آلمان انتخاب شد تا مشخص شود چالش جدید او روی نیمکت مانشافت رقم خواهد خورد.

اما بعد از قطعی شدن جدایی هانسی فلیک از بایرن مونیخ این باشگاه سریعاً مذاکرات خود را با لایپزیش برای به خدمت گرفتن یولیان ناگلزمان آغاز کرد. در ابتدا شایعاتی در رابطه با مخالفت لایپزیش با جدایی ناگلزمان مطرح شد اما باواریایی‌ها نهایتاً هرطور که بود او را به خدمت گرفتند.

از چندی پیش تمرینات پیش فصل بایرن مونیخ به منظور آماده سازی برای حضور قدرتمند در فصل جدید رقابت آغاز شد و امروز ناگلزمان در دیدار دوستانه برابر کلن برای اولین بار روی نیمکت بایرن مونیخ نشست.
گفتنی است بایرن حدود بیست روز دیگر در اولین بازی رسمی که ناگلزمان هدایت آنها را برعهده خواهد داشت در جام حذفی آلمان به مصاف برمر خواهد گرفت.

ناگلزمان و تجربه اولین حضور روی نیمکت بایرن(عکس)

ناگلزمان و تجربه اولین حضور روی نیمکت بایرن(عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋