دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بنرهای ضد ژاپنی ورزشکاران کره به زیر کشیده شد

بنرهای ضد ژاپنی ورزشکاران کره به زیر کشیده شد

با درخواست کمیته جهانی المپیک؛ بنرهای ضد ژاپنی ورزشکاران کره به زیر کشیده شد؛ کره جنوبی مجبور شد بنرهایی که در محل اقامت ورزشکاران المپیکی این کشور در توکیو نصب شده بود را به زیر بکشد.

به گزارش ورزش، کره جنوبی با درخواست کمیته بین المللی المپیک بنرهایی که در محل اقامت این تیم در دهکده المپیک توکیو نصب شده بود را به زیر کشید. این بنرهای جنجالی به خصومت تاریخی این کشور با ژاپن اشاره داشتند.

بنرها از بالکن محل اقامت ورزشکاران کره ای به اهتزاز در آمده بود ولی حالا دیگر اثری از آنها دیده نمی شود. دهکده المپیک پذیرای 10500 ورزشکار از 200 کشور دنیاست و رقابت های المپیک قرار است از اول مرداد تا 17 مرداد در توکیو به انجام برسد.

بنرهای ضد ژاپنی ورزشکاران کره به زیر کشیده شد

توماس باخ رئیس کمیته ملی المپیک در این مورد گفت:« به من اطلاع داده اند این بنردها به زیر کشیده شده اند.»

کمیته بین المللی المپیک معتقد است دهکده المپیک مکانی است که ورزشکاران می توانند و باید در آن به دور از هر گونه خصومت و مشکلات سیاسی کشورها زندگی کنند.

کره برای سال ها تحت اشغال ژاپن بود و دو کشور هنوز مشکلات گذشته را فراموش نکرده اند. سال 1965 نیز مشکلی مشابه میان ورزشکاران دو کشور رخ داده بود.

در المپیک زمستانی 2018 در پیونگ چانگ کره جنوبی، ژاپن از هواداران کره ای که پرچمی از شبه جزیره کره با جزایر مورد مناقشه دو کشور را به اهتزار در آورده بودند، شکایت کرده بود.

کره جنوبی همچنین از کمیته ملی المپیکدر سال 2019 خواست تا ژاپن را از استفاده از پرچم "طلوع آفتاب" در بازی ها، نمادی از گذشته امپریالیستی ژاپن منع کند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋