دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

شریفی: کارم در پرسپولیس سخت است اما .

محمد شریفی 21 ساله در دربی و بعد از مصدومیت میلاد سرلک دقایقی شانس حضور در ترکیب تیم پرسپولیس را پیدا کرد و اولین باری بود که بازی در دربی را تجربه می کرد.

شریفی: کارم در پرسپولیس سخت است اما .

به گزارش ورزش، او در این باره می گوید: این برایم خوشحال کننده است که در 21 سالگی فرصت بازی در دربی را پیدا کردم. هر چند دوست داشتم در پایان بازی پرسپولیس به مرحله نیمه نهایی جام حذفی صعود می کرد که نشد. با وجود اینکه در جریان بازی به خوبی استقلال را مهار کردیم و دو سه موقعیت خوب هم برای گلزنی به دست آوردیم.

او در مورد دقایق کمی که برای پرسپولیس در این فصل بازی کرده، گفت: واقعیت این است که من کار سختی برای بازی کردن در ترکیب تیم پرسپولیس دارم به این خاطر که رقبای من بازیکنان بزرگ و با کیفیت هستند. با این حال یاد گرفتم در فوتبال هیچ هدفی پنهان نیست و با صبر و تلاش می توان به آن دست پیدا کرد و من هم سعی می کنم پله به پله به جاهای بالاتری در فوتبال برسم.

هافبک دفاعی تیم پرسپولیس در پایان گفت: اهل کری خواندن نیستم اما ما با قهرمانی در لیگ برتر فاصله ای نداریم و بدون شک در هفته های باقی مانده با همه توان برای کسب پنجمین قهرمانی متوالی خواهیم جنگید که این مقام ارزشمند است و بیانگر کیفیت تیم پرسپولیس در لیگ برتر خواهد بود. ضمن اینکه موقعیتی که در جام حذفی از دست دادیم در فوتبال حرفه ای مرسوم است و دیدید که در یورو چه تیم های بزرگی ضربات پنالتی را از دست دادند و حذف شدند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋