دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

دوری سه ماهه هافبک یوونتوس از میادین

دوری سه ماهه هافبک یوونتوس از میادین

یوونتوس به مدت سه ماه قادر به استفاده از آرتور ملو، هافبک 24 ساله و برزیلی خود نخواهد بود.

به گزارش ورزش، در تابستان سال گذشته بود که دو باشگاه یوونتوس و بارسلونا برای معاوضه میرالیم پیانیچ و آرتور ملو به توافق دست یافتند و البته این تصمیم به سود هیچ یک از دو باشگاه نبود. آرتور ملو در اولین فصل خود در تورین به موفقیت چندانی دست نیافت و از سوی دیگر پیانیچ نیز در بارسلونا تبدیل به یک نیمکت نشین محض شده و اغلب بازی های این تیم را از دست داد.

 

دوری سه ماهه هافبک یوونتوس از میادین

 

اما حالا پیش از شروع فصل بدشانسی گریبان آرتور ملو را گرفته و او نمی تواند در تمرینات تابستانی بیانکونری شرکت کند. باشگاه یوونتوس اعلام کرد آرتور ملو، هافبک برزیلی این تیم پس از انجام عمل جراحی پای راست، حدود سه ماه از میادین دور بوده و بازی های ابتدای فصل این تیم را از دست خواهد داد. یوونتوس در بیانیه ای گفت: " عمل جراحی آرتور ملو موفقیت آمیز بود و زمان بهبودی تقریبا سه ماه طول خواهد کشید."

 

یوونتوس فصل گذشته در خط میانی مشکلات عدیده ای را تجربه کرد و حالا با از دست دادن آرتور ملو در هفته های ابتدایی فصل، احتمال حضور یک هافبک جدید در تورین بیشتر از قبل خواهد شد. اخباری در مورد احتمال انتقال ستاره هایی چون پل پوگبا از منچستریونایتد یا لوکاتلی از ساسولو به یوونتوس منتشر شده است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋