دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

فاصله ده سانتی متری تا جهنم خودساخته

فاصله ده سانتی‌متری تا جهنم خودساخته

عجیب ترین صحنه بازی ضربه سر کنعانی‌زادگان بود که در آستانه ورود به دروازه لک قرار داشت.

به گزارش ورزش، دربی نود و ششم در شرایطی به اتمام رسید که اگر چه در طول نود دقیقه موقعیت خاصی روی دروازه‌ها ندیدیم اما وقت‌های اضافه چند صحنه نفس‌گیر داشت که در نهایت آن‌ها هم تبدیل به گل نشدند تا بازی به پنالتی‌ها کشیده شود.

در شرایطی که پرسپولیس هیچ ضربه کرنری در شهرآورد به دست نیاورد استقلالی‌ها بارها توسط قایدی از روی نقطه کرنر به محوطه پرسپولیس توپ ریختند تا شاید از این طریق بتوانند به گل برسند.در وقت‌های اضافه در یکی از سانتر‌ها در شرایطی که توپ از همه استقلالی‌ها عبور کرده بود کنعانی سرش را به سمت دروازه لک چرخاند تا در آستانه زدن عجیب ترین گل دربی‌ها قرار بگیرد. کنعانی تا لحظه به اوت رفتن توپ نفس کشیدن را نیز از یاد برده بود و وقتی توپ به اوت رفت روی زمین افتاد.

زننده تنها گل به خودی تاریخ دربی‌ها دیشب ستاره استقلال بود و پنالتی عبدی که عامل اصلی آن گل به خودی بود را مهار کرد. کنعانی نیز در آستانه اضافه شدن نامش کنار حسینی پیش رفت اما چند سانتی‌متر اختلاف او را از پرت شدن به جهنم خود ساخته نجات داد. البته کنعانی یکی از خوب‌های پرسپولیس است و پنالتی‌اش را نیز به خوبی گل کرد تا شاید در آخرین دربی خود قبل از سفر به قطر اینگونه گل زده باشد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋