دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مورینیو برنده متولد شده؛ از آمدن او به رم تعجب کردیم

مورینیو برنده متولد شده؛ از آمدن‌ او به‌رم تعجب‌کردیم

کریس اسمالینگ:؛ مورینیو برنده متولد شده؛ از آمدن‌ او به‌رم تعجب‌کردیم؛ کریس اسمالینگ، ستاره انگلیسی باشگاه رم، از اینکه دوباره با ژوزه مورینیو کار می کند ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش ورزش، چندی پیش بود که یکی از جذاب‌ترین مربیان فوتبال دنیا یعنی ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی جدید باشگاه رم انتخاب شد. مورینیو از ابتدای فصل پیش رو هدایت باشگاه ایتالیایی را برعهده خواهد داشت و قطعاً بازگشت آقای خاص به سری آ بر جذابیت های این مسابقات خواهد افزود.

کریس اسمالینگ، مدافع باشگاه رم، بازیکنی بود که پیش از این با مورینیو در منچستر یونایتد کار کرده است. این در حالی است که پیش از این در اولدترافورد اختلافاتی بین این دو وجود داشته است اما به نظر می‌رسد که آنها کاملاً این موضوع را کنار گذاشته اند. اسمالینگ در این باره گفت: "اگر مربی درباره شما صحبت نکند و به شما فشار نیاورد آن گاه باید نگران باشید زیرا بدان بدان معناست که شما را تحت نظر ندارد و روی بازی کردن تان نیز حساب نمی‌کند.

مورینیو برنده متولد شده؛ از آمدن‌ او به‌رم تعجب‌کردیم

مورینیو یک برنده متولد شده و دوست دارد همه را به بالاترین سطح برساند. این کاری است که او در تمام طول دوران حرفه‌ای خود انجام داده است که نتیجه خوبی نیز در بر داشته است."

اسمالینگ در ادامه گفت: " آمدن ژوزه مورینیو به رم برای همه ما بسیار تعجب آور بود اما در عین حال هیجان اولیه مان نیز زیاد بود. من می‌دانستم که رسانه‌ها در رابطه با روابط قبلی ما چیزهایی خواهند گفت اما از نظر من بسیار خوب است که دوباره زیر نظر او کار می کنم. ما پیش از این با یکدیگر جام هایی بدست آوردیم و در یکی از مسابقات نیز از من به عنوان کاپیتان استفاده کرد.

مورینیو برنده متولد شده؛ از آمدن‌ او به‌رم تعجب‌کردیم

من می دانم که کسب یک جام برای باشگاه چقدر مسئله بزرگ و مهمی محسوب می شود. فکر می کنم که باشگاه مرد کاملی را برای این موضوع انتخاب کرده است."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋