دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

چهره جنجالی یورو در رونمایی کیت آرسنال (عکس)

چهره جنجالی یورو در رونمایی کیت آرسنال (عکس)

باشگاه آرسنال با انتشار تصاویری از اوبامیانگ و ساکا و سایر بازیکنان، از کیت های جدید خود برای فصل جدید رونمایی کرد.

به گزارش ورزش، باشگاه آرسنال از پیراهن های جدید خود برای فصل 2021-2022 رونمایی کرد. کیت جدید توپچی ها همچون همیشه با رنگ قرمز طراحی شده است و آستین ها و قسمت های جانبی این کیت با رنگ سفید دوخته شده است. شورت ها و جوراب های آرسنالی ها نیز به رنگ سفید است.


این پیراهن همچنین دارای سه نوار دریایی روی شانه ها و یقه سرمه ای است که در قسمت داخلی آن شعار "آرسنال برای همه" وجود دارد. پیراهن آرسنال همانطور که انتظار می رفت، دارای نشان اسپانسر این باشگاه یعنی "Emirates Fly Better" ، تاج آرسنال و آرم آدیداس است.

چهره جنجالی یورو در رونمایی کیت آرسنال (عکس)


نکته جالب درخصوص معرفی کیت جدید آرسنالی ها، حضور باکایو ساکا چهره جنجالی روزهای اخیر فوتبال انگلیس است. بازیکن جوان توپچی ها در فینال یورو 2020 پشت ضربه پنالتی پنجم سه شیرها ایستاد و دوناروما ضربه او را مهار کرد تا ایتالیا عنوان قهرمانی را از آن خود کند.


توپچی ها روز شنبه برای اولین بار پیراهن قرمز و سفید را بر تن می کنند تا در یک بازی دوستانه پیش فصل در ایبروکس به مصاف رنجرز بروند.


کیران تیرنی مدافع آرسنال گفت: من این کیت ها را دوست دارم. این یک طراحی هوشمندانه است و من نمی توانم صبر کنم تا یک بار دیگر آن را بر تن کنم و نماینده این باشگاه در مقابل طرفدارانمان باشم.

چهره جنجالی یورو در رونمایی کیت آرسنال (عکس)


او ادامه داد: ما نمی توانیم انتظار ورود هواداران به ورزشگاه ها را بکشیم. بازی بدون آنها ساده نبوده است و ما منتظریم تا آنها را یک بار دیگر در ورزشگاه ببینیم.


کیت های جدید آرسنال را، بانوان این باشگاه نیز بر تن می کنند. چند نفر از بازیکنان تیم فوتبال زنان آرسنال نیز به نمایندگی از تیم بانوان توپچی ها، در مراسم معارفه پیراهن جدید این باشگاه حضور داشتند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋