دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اعلان جنگ چلسی به میلان بر سر ژیرو

اعلان جنگ چلسی به میلان بر سر ژیرو

ستاره فرانسوی در آستانه تست‌های پزشکی؛ اعلان جنگ چلسی به میلان بر سر ژیرو؛ اولیویه ژیرو امشب راهی میلان شد و این ستاره فرانسوی فردا در تست های پزشکی شرکت خواهد کرد، اما چلسی کار انتقال ژیرو به میلان را سخت کرده است.

به گزارش ورزش، اولیویه ژیرو هفته ها پیش با میلان به صورت شخصی به توافق رسیده بود و قرار بود تا با قراردادی دو ساله و دریافت 3.5 میلیون یورو در هر فصل به این تیم بپیوندد. همچنین گفته می شود که بندی برای تمدید در فصل سوم نیز در توافق دو طرف وجودداشته است.

ژیرو امشب به میلان رسید و قرار است تا فردا در تست های پزشکی روسونری شرکت کند.

اما در روزهای گذشته باشگاه چلسی ناگهان اعلام کرد که آنها بند یک جانبه ای را در قرارداد وی فعال کرده اند که به موجب آن قرارداد ژیرو تا ژوئن سال 2022 تمدید می شود.

 

این موضوع باعث عصبانیت میلان شد و این باشگاه تهدید کرد که به جای ژیرو به دنبال نامزدهای دیگر خواهد بود.

 

اعلان جنگ چلسی به میلان بر سر ژیرو

 

مدیر برنامه های ستاره فرانسوی اما اطمینان داد که این بند فقط تصمیمی تشریفاتی است که چلسی برای جلوگیری از خطر باختن ژیرو به یک باشگاه لیگ برتری دیگر، به ویژه وستهام، اتخاذ کرده است.

 

به نظر می رسد که آبی ها ظاهراً آماده بودند تا با حداقل هزینه این بازیکن را به تیمی خارج از انگلیس بفروشند. با این وجود اما مذاکرات هفته ها طول کشید و سرانجام امروز همه چیز به نتیجه رسید.

 

به طور گسترده ای گزارش شده است که چلسی قرار است یک میلیون یورو برای ژیرو دریافت کند و حداکثر یک میلیون یوروی دیگر نیز از طریق پاداش ها و دیگر موارد به دست بیاورد.

البته این مبلغ تضمین شده نیست، اما به عملکرد، تعداد بازی ها، تعداد گل ها و دستاوردهای میلان در طول فصل مرتبط است.

 

 

 

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋