دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رئال مادرید منتظر پیشنهاد منچستریونایتد برای واران

رئال مادرید منتظر پیشنهاد منچستریونایتد برای واران

مدافع فرانسوی رفتنی است؛ رئال مادرید منتظر پیشنهاد منچستریونایتد برای واران؛ رئال مادرید در اوایل تابستان شرایط جدید را به رافائل واران برای تمدید قرارداد پیشنهاد کرده بود، اما این بازیکن مایل به تمدید نیست و تصمیمش را برای جدایی گرفته است.

به گزارش ورزش، رئال مادرید تنها یک پیشنهاد تمدید قرارداد به رافائل واران ارائه داده است و با رد آن پیشنهاد سپیدپوشان مادرید اکنون پذیرفته اند که مدافع فرانسوی که در انتظار پیشنهاد منچستر یونایتد است، از این باشگاه جدا خواهد شد.

این مدافع میانی برنده جام جهانی تا تابستان سال 2022 با رئال قرارداد دارد، اما با تمدید قرارداد موافقت نکرده و در هفته های گذشته نیز واران تمام تمرکز خود را روی بازی های تیم ملی فرانسه در یورو 2020 گذاشته بود.

 

از زمان خاتمه یورو تاکنون نیز هیچ حرکتی صورت نگرفته است چرا که رئال می داند که در حال حاضر وقتی هنوز می تواند برای واران هزینه قابل توجهی درخواست کند، باید به دنبال خریدار مناسب برای او باشد.

 

رئال مادرید منتظر پیشنهاد منچستریونایتد برای واران

 

در مورد انتقال واران به انگلیس بحث هایی صورت گرفته است و انتظار می رود طی روزهای آینده پیشنهاد رسمی منچستریونایتد سرانجام از راه برسد.

واران که یک رابطه کاری مثبت با فلورنتینو پرز، رییس رئال، دارد، مشتاق است تا دوستانه از این باشگاه جدا شود.

با رسیدن به توافق نامه ای که متناسب با خواست های همه طرف ها باشد، انتظار نمی رود مانعی بر سر راه انتقال تابستانی واران وجود داشته باشد.

انگلیس همچنان مهمترین مقصد واران است، منچستر یونایتد مدتی است که این بازیکن فرانسوی را تحت نظر دارد چرا که آنها در قلب دفاع خود به دنبال شریک و زوج جدیدی برای هری مگوایر، کاپیتان باشگاه، هستند.

پول برای واران عامل تعیین کننده ای نیست که اگر تصمیم بگیرد قرارداد جدیدی را با مادرید امضا کند بیش از رفتن به منچستریونایتد درآمد کسب خواهد کرد.

جاه طلبی ورزشی میل به تغییر را تحریک می کند، واران بازیکنی است که در بالاترین سطح خود را ثابت کرده و از سال 2019 به فکر یک چالش جدید است. همچنین این ملی پوش فرانسوی تمایل دارد تا خود را در یک کشور دیگر محک بزند.

 

هنوز تاریخی برای انجام این معامله مشخص نشده است و این به معنای آن است که واران می تواند از 23 جولای به تمرینات رئال بازگردد.

 

رئال مادرید منتظر پیشنهاد منچستریونایتد برای واران

 

این مذاکرات عجولانه برگزار نخواهند شد و اگر معامله سریع انجام نشود، کارلو آنچلوتی مشکلی برای پذیرفتن یکی از بازیکنان باسابقه و ارشد رئال در تیم خود نخواهد داشت.

سرمربی ایتالیایی رئال دوست دارد بازیکنی که واران، که با او از یک آژانس مدیریتی مشترک استفاده می کند، در پایتخت اسپانیا باقی بماند و در دوره دوم حضور آنچلوتی در این سمت نقش برجسته ای داشته باشد.

رئال که در ماه های پیش جدایی کاپیتان باسابقه خود سرخیو راموس را به چشم دید، حالا در خط دفاع و همچنین در رهبری تیم با کمبودهایی مواجه است که باید هر چه سریع تر به فکر پر کردنشان باشد.

فقط مارسلو و کریم بنزما از نظر کاپیتانی از واران پیش‌کسوت تر هستند و او همچنان در حال نزدیک شدن به رکورد پاکو جنتو و 23 جام قهرمانی با رئال است. واران در حال حاضر 18 عنوان قهرمانی با رئال مادرید کسب کرده است.

 

اما با این وجود به نظر می رسد که قلب واران جای دیگری است و دری برای یونایتد گشوده شده تا یک مهره مطمئن دیگر به دژ خط دفاعی خود اضافه کند.

 

 

 

 

 

 

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋