دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

جای اینسینیه باشم، هرگز به بارسلونا نمی روم

می تواند برای بارسا بازی کند ولی ریسکی است؛ جای اینسینیه باشم، هرگز به بارسلونا نمی روم؛ مشاور ورزشی سابق بارسا به لورنزو اینیسینیه توصیه کرد که ریسک پیوستن به بارسلونا را قبول نکند.

جای اینسینیه باشم، هرگز به بارسلونا نمی روم

به گزارش ورزش، لورنزو اینسینیه ستاره ناپولی یکشنبه گذشته با تیم ملی ایتالیا فاتح یورو 2020 شد. او تورنمنتی به یادماندنی را سپری کرد و بازیکن ثابت آتزوری بود. اینسینیه گلی زیبا هم در یک چهارم نهایی به بلژیک زد و در مجموع یک مهره کاملا تاثیرگذار نشان داد.

مشاور ورزشی بین الملل سابق بارسا معتقد است که اینسینیه می تواند برای بارسلونا بازی کند ولی انتقالی ریسکی خواهد بود.

جای اینسینیه باشم، هرگز به بارسلونا نمی روم

آریدو برائیدا که چندین سال در بارسا مشغول کار بود و در میلان نیز سال ها مدیریت ورزشی را برعهده داشت، به گاتزتا گفت:« سبک بازی اینسینیه کاملا مناسب بارسلوناست. او در طی این سال ها باتحربه تر شده و بسیار پیشرفت کرده است. می دانم که خیلی تیم ها اینیسینه را می خواهند و اینکه خودش بارسلونا را دوست دارد. لورنزو به خوبی می تواند فرم و فلسفه بارسلونا را درک کند و در این تیم خودش را وفق دهد.»

جای اینسینیه باشم، هرگز به بارسلونا نمی روم

برائیدا ادامه داد:« البته اگر من جای اینسینیه باشم، فصل بعد را در ناپولی می مانم. دوست دارم او همیشه در ناپولی بماند و به پرچمدار این تیم تبدیل شود. جدایی از ناپولی که در آن مثل یک پادشاه است و رفتن به بارسا می تواند ریسکی باشد. از نظر من او هرگز نباید ناپولی را ترک کند.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋