دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

فاصله فرجی تا اوج محبوبیت، یک دربی

فرشاد فرجی به احتمال زیاد همانند بازی با آلومینیوم از ابتدا به میدان خواهد رفت.

فاصله فرجی تا اوج محبوبیت، یک دربی

به گزارش ورزش، فرشاد فرجی بازیکنی است که در نیم فصل و با نظر یحیی از پدیده به پرسپولیس آمد. با توجه به جدایی غیر منتظره شجاع خلیل‌زاده از این تیم پرسپولیسی‌ها کار را با زوج کنعانی و سید جلال شروع کردند و در ادامه گاهی کمال کامیابی نیا در این پست حیاتی به میدان رفت تا این‌که در نیم فصل فرجی را جذب کردند.

فرجی در همان نیم فصل دوم و در دربی برگشت یک نیمه کامل فرصت بازی داشت. او در آغاز نیمه دوم جایگزین سیامک نعمتی در دفاع راست شد و با توجه به اولین تجربه دربی خود، خوب کار کرد. اما درگیری او در انتهای بازی و اخراج شدنش نقطه تاریک عملکرد او بود. اتفاقی که دو جلسه محرومیت را نیز برای او در پی داشت.

فرشاد فرجی بار دیگر فرصت دارد در دربی به میدان رود و این بار ممکن است نود دقیقه بازی کند. با توجه به حساسیت این دیدار و پیروز شدن یک تیم در انتهای بازی، فرجی می‌تواند نقش مهمی در موفقیت تیمش در دفاع آخر ایفا کند. او تا اوج محبوبیت فقط یک بازی فاصله دارد و در صورت درخشش در این فرصت به دست آمده می‌تواند خود را از الان در تفکرات یحیی برای فصل بعد نیز بگنجاند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋