دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کیه لینی در انتظار تماس یوونتوس یا دیگر باشگاه ها

کاپیتان آتزوری بازنشسته نمی‌شود؛ کیه‌لینی در انتظار تماس یوونتوس یا دیگر باشگاه‌ها؛ مدیر برنامه های جورجو کیه‌لینی، کاپیتان تیم ملی ایتالیا، می گوید که یوونتوس هنوز درباره قرارداد جدید با این بازیکن صحبتی نکرده است.

کیه‌لینی در انتظار تماس یوونتوس یا دیگر باشگاه‌ها

به گزارش ورزش، جورجو کیه‌لینی، کاپیتان تیم قهرمان اروپای ایتالیا، بازیکن آزاد است چرا که قراردادش با یووه به پایان رسیده و این باشگاه هنوز درباره تمدید قرارداد با او صحبت نکرده است.

این مدافع میانی که ماه آینده 37 ساله خواهد شد، نمایش درخشانی در مسابقات یورو 2020 داشت و یکی از ارکان اصلی موفقیت آتزوری دراین رقابت ها بود.

قرارداد کیه‌لینی و یووه در تاریخ 30 ژوئن به پایان رسید و همه منتظر بودند تا خیلی زود او قرارداد جدیدی با بیانکونری امضا کند، اما این اتفاق هنوز رخ نداده است.

 

کیه‌لینی در انتظار تماس یوونتوس یا دیگر باشگاه‌ها

 

دیوید لیپی، مدیر برنامه های کیه لینی، در مصاحبه با رادیو رادیو گفت: "برای امضای یک قرارداد دو طرف لازم است. جورجو به یورو رفت و تمام تمرکزش را روی آن مسابقات گذاشت. هیچ مشکلی با یوونتوس وجود ندارد، ما گفتیم که  در تابستان با هم صحبت خواهیم کرد، اما هنوز ننشسته ایم تا بر سر شرایط تمدید قرارداد با هم مذاکره کنیم."

 

مدیر برنامه های کیه لینی در پاسخ به این سوال که اگر این بازیکن از باشگاه های بزرگ پیشنهاد داشته باشد، چه خواهد کرد، گفت: "اول باید پیشنهاد بدهند. تا امروز که پیشنهادی نبوده. ما منتظر یوونتوس هستیم که مشخص کند کی می توانیم بنشینیم و صحبتی داشته باشیم."

 

کیه‌لینی در انتظار تماس یوونتوس یا دیگر باشگاه‌ها

 

می توان گفت که بازنشستگی یکی از گزینه های کیه‌لینی نیست، مخصوصا که جام جهانی 2022 نیز نزدیک است.

 

دیوید لیپی افزود: "فکر کردن به اینکه کیه‌لینی در این مقطع از زمین فوتبال خداحافظی کند، دیوانگی است. آنچه او پس از پاره شدن رباط صلیبی اش انجام داده باورنکردنی است. چیزی که به او انرژی می دهد شور و تعصب است و ما در یورو دیدیم که شور و شوق و تعصب او هنوز هم ادامه دارد.

او سالها نماد یوونتوس بوده و ما هم منتظر یک باشگاه هستیم. هیچ کس تماس نگرفته، اما اگر آنها تماس بگیرند تعجب نمی کنم، زیرا او اکنون تنها بازیکن آزاد در تیم ملی ایتالیا است."

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋