دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

این همان چیزی است که پرز درباره ات می گفت

کل کل اینستاگرامی پیکه و کاسیاس؛ این همان چیزی است که پرز درباره‌ات می‌گفت!؛ پست اینستاگرامی جرارد پیکه، مدافع بارسلونا و واکنش کاسیاس سر و صدای زیادی به پا کرد.

به گزارش ورزش،  فوتبال این روزهای اسپانیا تحت تاثیر حرف‌های فلورنتینو پرز مالک باشگاه رئال مادرید است. منتشر شدن فایل‌های صوتی او و اظهاراتش راجع به اسطوره‌های باشگاه رئال حسابی خبر ساز شده و در پی آن فضاهای مجازی فوتبالی‌ها نیز از آن تاثیر پذیرفته است.

جرارد پیکه مدافع با تجربه بارسلونای اسپانیا امروز در اینستاگرام تصویری از خودش منتشر کرد که خلاف چهره سال‌های اخیرش صورتش را کامل تراشیده بود و عکس آن را در صفحه‌اش گذاشت. پیکه در مورد این عکس نوشته بود: "یانگر" یعنی "جوان‌تر".

کاسیاس دروازه‌بان سابق رئال مادرید که در تیم ملی اسپانیا با پیکه هم بازی بود در واکنش به این عکس پیکه به ‌شوخی برای او نوشت: "مانگر" کلمه‌ای هم‌ وزن کپشن پیکه که معنی ابله بودن را می‌دهد. اما پیکه ساکت ننشست و جواب کاپیتان سابق اسپانیا را با شوخی اینطور داد: ابله؟ این همان چیزی است که پرز در مورد تو در فایل‌های ضبط شده گفت. درست است؟

این همان چیزی است که پرز درباره‌ات می‌گفت

این همان چیزی است که پرز درباره‌ات می‌گفت

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋