دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سانتیاگو برنابئو برای فصل جدید آماده می شود؟

عملیات بازسازی ادامه دارد؛ سانتیاگو برنابئو برای فصل جدید آماده می‌شود؟؛ رئال مادرید ماه هاست که مشغول بازسازی ورزشگاه خانگی خود است و قرار است در تاریخ 12 سپتامبر در بازی برابر سلتا بار دیگر در سانتیاگو برنابئو به میدان برود.

سانتیاگو برنابئو برای فصل جدید آماده می‌شود؟

به گزارش ورزش، ظرف دو ماه آینده و در صورتی که ویروس کرونا تصمیم دیگری برای بر هم زدن برنامه نگیرد، سانتیاگو برنابئو بار دیگر میزبان بازی های رئال مادرید خواهد بود. رئال مادرید در سه بازی نخست فصل بعد خود میهمان تیم های آلاوس، لوانته و بتیس است و سپس امیدوار است که بتواند در نخستین بازی خانگی خود در فصل 22-2021 در برنابئو میزبان سلتا باشد. البته هنوز باید درباره اینکه چه زمان این ورزشگاه آماده میزبانی از هواداران خواهد بود و چه تعداد هوادار در هر بازی می توانند در برنابئو حاضر شوند و بسیاری از موضوعات دیگر تصمیم گیری شود.

از یک سو باید مقامات بهداشت بر اساس اطلاعاتی که در باره وضعیت شیوع ویروس کرونا دارند در این باره تصمیم گیری کنند، هر چند بررسی ها نشان می دهد که اوضاع رو به بهبود است و تا آن موقع بهتر هم خواهد شد چرا که درصد بیشتری از مردم تا آن زمان واکسینه شده اند. از سوی دیگر باید مسئله پیشرفت کار در برنابئو را در نظر گرفت و در حال حاضر این ورزشگاه با امکان میزبانی از هواداران فرسنگ ها فاصله دارد.

 

سانتیاگو برنابئو برای فصل جدید آماده می‌شود؟

 

با توجه به وضعیت خود زمین بازی که کاملا زیر و رو شده است، به نظر باورنکردنی است که در عرض دو ماه این زمین آماده بازی شود. آخرین بازی در برنابئو در تاریخ یک مارس سال 2020 و کمی قبل از اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا در سراسر اسپانیا وضعیت اضطراری و قرنطینه اعلام شود، برگزار شده بود.

اما برای آرامش خاطر هواداران باید گفت که همه چیزز تحت کنترل است. زمین بازی در حال حاضر چنین وضعی دارد چرا که ساخت پارکینگ و همچنین طرح ریزی و زیرسازی زمین جدید که قرار است یک چمن قابل جمع شدن روی آن قرار بگیرد، فعالیت های مهمی بوده که باید به دقت انجام می شده و آماده شدن زمین نیز کاملا به زیرسازی آن مربوط است و باشگاه باید پیش از آنکه چمن را دوباره روی زمین قرار دهد، این زیرسازی ها را به سرانجام برساند.

همچنین کار بر روی خرپاها که از طریق آنها سقف متحرک باز و بسته خواهد شد نیز یکی دیگر از پیچیدگی های این پروژه است. از امروز در برنابئو کارگران مشغول بالا بردن خرپای شماره سه هستند و اگر همه چیز طبق برنامه انجام شود این کار تا 10 روز آینده به پایان خواهد رسید.

همچنین برای اینکه بتوان هواداران را به ورزشگاه راه داد باید کار بر روی ورودی ها را به اتمام رساند و همچنین ترتیبی اتخاذ کرد که در روزهای بازی تماشاگران به دیگر قسمت های در دست احداث دسترسی نداشته باشند. طبق محاسبات باشگاه و اگر همه چیز درست پیش برود رئال می تواند بین 30 تا 50 هزار تماشاگر را در برنابئو بپذیرد.

 

سانتیاگو برنابئو برای فصل جدید آماده می‌شود؟

 

برای رئال مادرید و دیگر باشگاه ها لالیگا درآمدهای حاصل از بلیت فروشی در فصل آتی بسیار حیاتی خواهد بود. مخصوصا که تمام باشگاه یک سال را بدون تماشاگر و با خزانه خالی سر کرده اند. هزینه عضویت در باشگاه 150 یورو خواهد بود و پیش از این تصویب شده و همچنین باید درباره مبلغ سالیانه تمدید اعتبار باید تصمیم گیری شود.

 

سانتیاگو برنابئو برای فصل جدید آماده می‌شود؟

 

چمن متحرک؛ راز مخفی مانده رئال

در سال گذشته مارکا فاش ساخته بود که رئال مادرید در پروژه بازسازی برنابئو در نظر دارد تا چمنی متحرک را جایگزین چمن قبلی کند تا بتواند در 365 روز سال برای میزبانی از رویدادهای مختلف در برنابئو آماده باشد؛ چمن جدید قابلت جا به جایی داشته و با استفاده از صفحات متحرک می تواند در زیر زمین پنهان شود.

آنچه واضح است این است که برنابئو سیستمی خواهد داشت که به نحو احسن از چمن ورزشگاه محافظت کرده و در صورت لزوم آن را در زیر زمین پنهان می کند.

این بلندپروازانه ترین پروژه مربوط به صفحات متحرک است و برنابئو سومین ورزشگاه جهان است که از این تکنولوژی استفاده می کند و اولین ورزشگاهی است که بدون خارج کردن چمن از استادیوم این کار را انجام می دهد. احداث سقف متحرک، دیواره بیرونی ورزشگاه و دیواره دور زمین و اسکوربورد جدید 360 درجه نیز از دیگر چیزهایی است که در بازسازی برنابئو در حال انجام است.

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋