دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مهدوی کیا و انتخاب سرمربی برای نوجوانان و جوانان

مهدوی‌کیا و انتخاب سرمربی برای نوجوانان و جوانان

هدف فدراسیون فوتبال از شروع همکاری با مهدی مهدوی کیا تنها برای هدایت تیم امید در بازی های مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا نیست.

به گزارش ورزش، این نکته ای است که عزیزی خادم روی آن تاکید دارد و حتی گفت مهدی مهدوی کیا مشاور او در 10 بازی باقی مانده تیم ملی در مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی 2022 خواهد بود. از سویی رییس فدراسیون فوتبال از مهدی مهدوی کیا خواسته برای ساماندهی تیم های ملی پایه به او برنامه دهد و بر اجرای برنامه ها مشارکت داشته باشد. این بدین معنی است که مربیان تیم های نوجوانان و جوانان هم با نظر مهدی مهدوی کیا معرفی خواهند شد تا در اجرای برنامه های وی در تیم های ملی پایه هماهنگ باشند. 

گفتنی است در پی شیوع ویروس کووید 19 جام جهانی نوجوانان و جوانان در سال 2021 لغو شد و به همین بهانه فدراسیون فوتبال آسیا جام ملت ها این دو رده سنی را متوقف کرد و قرار است مسابقات جام جهانی نوجوانان و جوانان در سال 2023 برگزار شود. به همین بهانه مقدماتی جام ملت های نوجوانان و جوانان در سال 2021 و جام ملت های نوجوانان و جوانان آسیا در سال 2022 برگزار می شود و از آسیا طبق روال چهار تیم به جام جهانی نوجوانان و جوانان راه پیدا می کنند. 

با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته از سوی فدراسیون فوتبال قرار است مهدی مهدوی کیا برنامه مدونی برای فعالیت حرفه ای تیم های ملی پایه به فدراسیون فوتبال ارایه دهد. در ادامه او علاوه بر هدایت تیم امید بر عملکرد تیم های نوجوانان و جوانان نظارت خواهد کرد تا نقشه راه ارایه شده از سوی این دو تیم هم به خوبی اجراء شود. در چنین شرایطی همان طور که اشاره شد مهدی مهدوی کیا احتمالا معرف سرمربی تیم نوجوانان و جوانان خواهد بود یا دست کم فدراسیون فوتبال در انتخاب این مربیان با مهدی مهدوی کیا به طور جدی مشورت خواهد کرد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋