دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

قائدرحمتی: دل شمالی ها را شاد می کنیم

قائدرحمتی: دل شمالی‌ها را شاد می‌کنیم

شرایط سایپا ارتباطی به ما ندارد؛ قائدرحمتی: دل شمالی‌ها را شاد می‌کنیم؛ هافبک نساجی از انگیزه بالای این تیم برای دیدار با پدیده خبر داد.

به گزارش ورزش، محمود قائدرحمتی درباره شرایط نساجی گفت: پس از دیدار مقابل صنعت نفت آبادان که فشار زیادی به تیم ما وارد کرد، خدا را شکر تمرینات خوبی را در هفته اخیر انجام دادیم و دوباره به شرایط بدنی مطلوبی رسیدیم و در حال حاضر آماده دیدار فردا با پدیده هستیم تا سه امتیاز را بگیریم.

او با اشاره به دیدار هفته قبل مقابل صنعت نفت عنوان کرد: مثل دیدار با پیکان دوباره روی یک اتفاق گل خوردیم، اما خدا را شکر که توانستیم نتیجه را جبران کنیم. بازی در آبادان برای تیم ما که در شمال بازی می‌کند و در تهران تمریناتش را انجام می‌دهد، بسیار سخت بود و واقعاً از نظر بدنی اذیت شدیم، اما با تدابیر آقای الهامی توانستیم شرایط خوب خودمان را حفظ کنیم. به نظرم یک امتیاز در آبادان هم برای تیم ما خوب بود و روحیه تیم را مثل قبل کرد.

هافبک بلند قامت نساجی مازندران درباره دیدار با پدیده مشهد ابراز کرد: پدیده تیم بسیار قابل احترامی است و یکی از شانس‌های کسب سهمیه آسیایی محسوب می‌شود و برای برد به قائمشهر می‌آیند، اما با تمام احترام به آنها فقط و فقط می‌خواهیم در این بازی برنده شویم تا تقریباً بقای تیم در لیگ برتر را قطعی کنیم و در دیدار های بعد برای رتبه‌های بالاتر بجنگیم.

قائد رحمتی یادآور شد: به تماشاگران نساجی قول می‌دهیم تا باخت اخیرمان مقابل پیکان را جبران کنیم و با گرفتن امتیاز برابر پدیده دوباره شادی را به قائم‌شهر برگردانیم و دل مردم مازندران و شمالی‌ها را شاد کنیم. توانایی بازیکنان ما بسیار بالاست و همدل هستیم تا یک نمایش خوب و همراه با برد را در بازی فردا داشته باشیم.

او در خصوص شرایط بهتری که نسبت به سایپا دارند و حواشی زیادی که برای این تیم به وجود آمده است، گفت: وضعیت حریفان ما ازجمله سایپا هیچ ارتباطی با ما ندارد. هدف ما کسب حداکثر امتیاز در چهار بازی آینده است و می‌خواهیم باخت مقابل پیکان را جبران کنیم و دوباره به روند بردهای قبل برگردیم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋