دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

نمی گذارم کیه لینی از تیم ملی خداحافظی کند

نمی گذارم کیه لینی از تیم ملی خداحافظی کند

بونوچی:؛ نمی گذارم کیه لینی از تیم ملی خداحافظی کند؛ لئو بونوچی در پایان بازی دیشب ایتالیا و انگلیس وعده داد که جورجو کیه لینی را از بازنشستگی منصرف خواهد کرد.

به گزارش ورزش، تیم ملی ایتالیا دیشب در دیدار پایانی یورو 2020 توانست انگلیس را در ضربات پنالتی شکست داده و برای دومین بار قهرمان این تورنمنت شود. ایتالیا یک بار سال 1966 توانسته بود قهرمانی را از آن خود کند.

بازی در 120 دقیقه با تساوی 1-1 خاتمه یافت ولی جان لوئیجی دوناروما با سه مهار پنالتی قهرمانی را به آتزوری هدیه داد. تک گل ایتالیا را لئوناردو بونوچی زده بود.

نمی گذارم کیه لینی از تیم ملی خداحافظی کند

بونوچی در پایان بازی بسیار خوشحال بود و در مصاحبه ای کوتاه به اسکای اسپورتس گفت:« نمایشی فوق العاده داشتیم و تبدیل به افسانه شدیم. این قهرمانی تقدیم به همه مردم ایتالیا.»

بونوچی در واکنش به خداحافظی احتمالی جورجو کیه لینی از بازی های ملی و در حالی که کنار این بازیکن حضور داشت، گفت:« حالا وقت استراحت است. با جورجو به تعطیلات می روم و او را هر طور شده راضی می کنم حداقل تا جام جهانی 2022 با ما بماند و بازنشسته نشود.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋