دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

عاشوری: کرمانشاهی به هر که می رسید کارت می داد

عاشوری: کرمانشاهی به هر که می‌رسید کارت می‌داد

اخطار دومم کاملا بی‌دلیل بود؛ عاشوری: کرمانشاهی به هر که می‌رسید کارت می‌داد؛ در هفته بیست و ششم لیگ برتر دوتیم تراکتور تبریز و گل گهر سیرجان که در ماراتن کسب سهمیه آسیا حضور دارند به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی جنجالی گل گهر سیرجان تن به شکست یک بر صفر داد.

به گزارش ورزش،  در همین رابطه نوید عاشوری هافبک تیم گل گهر که در دقیقه ۸۵ توسط کرمانشاهی داور این بازی از زمین مسابقه اخراج شد او  در مورد این دیدار و داوری آن به خبرنگار ما  گفت: متاسفانه به نتیجه ای که می خواستیم نرسیدیم.داور بازی در دقایق پایانی کارت های پیاپی به کادر فنی وکارت زرددوم را به اشتباه به من داده و شیرازه تیم ما را از هم پاشاند. بعد آن هم کنترل بازی از دست او خارج شده بود و در شرایطی که حتی زمان قانونی بازی هم تمام شده بود متاسفانه گل دریافت کردیم .
او همچنین در مورد شکایت کرمانشاهی داور بازی از باشگاه گل گهر ادامه داد: نمیدانم ایشان در چه موردی میخواهند شکایت کنند. متاسفانه آنقدر عصبی بود که به هرکه از راه می رسید کارت قرمز نشان میداد و همین سبب شد تا چند تن از کادر فنی ما از بازی اخراج شوند و بعد از آن هم در صحنه ای که آ عباس زاده در حال پاس دادن بود پای او به پای من برخورد کرد و بدون هیچ دلیلی و درحالی که این صحنه در اواسط زمین اتفاق افتاد آقای کرمانشاهی کارت زرد دوم را به من داد. ما هم‌فوتبال بازی کردیم و‌میفهمیم.چرا من بحثی در مورد کارت اول خود ندارم؟اما کارت زرد دوم کاملا اشتباه  و بی دلیل بوده است.

عاشوری درباره اینکه این دیدار بازی حساسی در رقابت کسب سهمیه آسیا بوده افزود: خدا کند کمیته استیناف یا انضباطی  در بعضی موارد واقعا ورود کنند و در شرایطی که امکان  هزینه در بحث تکنولوژی VAR وجود نگذارند تیم ها بیش از این از داوری ضربه ببینند.مثلا در این بازی تیم ما از داوری ضرر کرده و‌بازی را واگذار کردیم اما میتوانند فیلم صحنه اخراج را باز بینی کنند و حق را به حقدار بدهند تا دیگر تیم از نبود بازیکن آسیب نبیند. کاری که در کشور های اروپایی از جمله اسپانیا به راحتی انجام میدهند و‌بازیکن محروم را می‌بخشند.

عاشوری: کرمانشاهی به هر که می‌رسید کارت می‌داد


هافبک گل گهر  در رابطه با اشتباهات‌مکرر داوری در چند بازی اخیر گلگهر‌گفت: واقعا نمی دانیم دیگر چه کار کنیم؟ از این اشتباهات خسته شدیم.چند بازی پشت سر هم این اتفاقات  علیه ما پیش‌میاید.واقعا این‌موضوعی اذیت کننده برای ما شده است.


او‌در پایان از میزان شانس گرفتن سهمیه آسیایی اینچنین بیان‌کرد:واقعیت این است که شرایط کمی برایمان سخت شده است اما  تا آخرین لحظه میجنگیم. به شخصه پایان‌خوبی برای تیم‌گل گهر در این‌فصل میبینم و‌معتقدم بعد هر سختی آسانی  وجود دارد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋