دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

خوش شانسم که با جورجینیو و بوسکتس هم تیمی ام

سزار آسپلیکوئتا:؛ خوش‌شانسم که با جورجینیو و بوسکتس هم‌تیمی‌ام؛ سزار آسپلیکوئتا، ستاره تیم ملی اسپانیا و باشگاه چلسی از هم‌تیمی بودن با سرخیو بوسکتس و جورجینیو ابراز خوشحالی کرد.

خوش‌شانسم که با جورجینیو و بوسکتس هم‌تیمی‌ام

به گزارش ورزش، تیم ملی ایتالیا تا به اینجای یورو عملکرد تحسین برانگیزی از خود ارائه داده و حضور جورجینیو در خط هافبک آتزوری یکی از دلایل این مسئله بوده است. از طرفی ایتالیا فردا شب در مرحله نیمه نهایی یورو به مصاف اسپانیا خواهد رفت که آنها نیز از یک هافبک با کیفیت و در عین حال باتجربه به نام سرخیو بوسکتس در ترکیب خود بهره می برند.

اما سزار آسپلیکوئتا که در تیم ملی اسپانیا با سرخیو بوسکتس و در چلسی با جورجینیو هم تیمی است، در این باره می گوید: " آنها دو بازیکن باهوش هستند که در فضاهای کوچک بسیار خوب عمل می کنند. آنها از نظر تاکتیکی بسیار باهوش هستند و بهترین پاس ها را برای ارسال انتخاب می کنند.

خوش‌شانسم که با جورجینیو و بوسکتس هم‌تیمی‌ام

جورجینیو یک فوتبالیست عالی است که برای سبک فوتبالی که ایتالیا بازی می کند، بازیکنی بسیار تاثیرگذار محسوب می شود. او دوست دارد دائماً لمس توپ داشته باشد و بسیار باهوش است. در واقع هر چه کمتر صاحب توپ شود ما شانس بیشتری برای کنترل بازی خواهیم داشت. همچنین بازیکنان بزرگ دیگری نیز در کنار او حضور دارند و ما باید یک راه حل جمعی برای این موضوع پیدا کنیم."

آسپلیکوئتا در ادامه گفت: "من بسیار خوش شانس هستم که می‌توانم از حضور در کنار سرخیو بوسکتس در تیم ملی و جورجینیو در چلسی لذت ببرم. امیدوارم سه شنبه مقابل این تیم بازی را کنترل کنیم و سرخیو از این بابت برای ما بازیکن مهمی محسوب می شود. قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با چلسی دوست داشتنی بود اما حالا یک چالش جدید دیگر به نام یورو پیش روی ماست."

خوش‌شانسم که با جورجینیو و بوسکتس هم‌تیمی‌ام

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋